י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
קורע לב

איתי בוטון הי"ד: "נוח על משכבך בשלום מלאך"

איתי הי"ד נפל בקרב בצפון רצועת עזה | חבר ספד: ״אח שלי, אני כותב את זה עם דמעות בעיניים. כל החיים תהיה איתי ותבוא לבקר אותי בחלומות, אוהב אותך מעומקי הלב"

איתי בוטון הי"ד: "נוח על משכבך בשלום מלאך"
איתי בוטון הי"ד צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסם הבוקר (רביעי) את שמו של סמ״ר איתי בוטון, בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, שנפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה. חיילת ששירתה איתו, אור, ספדה: "איתי, הבוקר קמתי ל'הותר לפרסום'. כואב כל כך ואני לא מאמינה שאני רושמת עליך בלשון עבר. היית לי אוזן קשבת הרבה פעמים, היית אדם כל כך שמח וחברותי וקשוב והכי אכפתי שיש. כואב לי הלב שאתה מסיים את החיים שלך בגיל כזה צעיר, לפני שהספקת להתחיל אותם. אתה אבדה עצומה! ובלתי אפשרי בכלל לעכל בשורה כזאת. נוח על משכבך בשלום מלאך". 

עינב, אחותה של שקד אסלן, שהתמוטטה במהלך משימת הגנת יישובים לפני תשעה חודשים, הספידה: "איתי שלי! רק השבוע דיברנו והבטחת לי שתשמור על עצמך. הזכרתי לך שיש לך עוד משפחה לחזור אליה. אהוב ליבנו, הלכת לשמור עלינו ועכשיו תשמור על שקד שלי, שבלכתה זכינו להכיר אותך. כמה מטורף, נפלת בתאריך יום ההולדת של שקד. יהי זכרך ברוך, ילד גבר. משפחת אסלן שבורת לב בפעם השנייה".

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, ספד לו וכתב: "משתתפים בצערם הכבד של משפחת בוטון על נפילתו של בנם איתי בוטון. איתי למד בבית ספר הס, חטיבת בן צבי ותיכון ברנר. תושב שכונת מחנה יהודה. יהי זכרו ברוך".

רועי, חבר נוסף ספד: ״אח שלי, אני כותב את זה עם דמעות בעיניים. היית הצמד שלי גם בצבא וגם בחוץ, לא מעכל שאני צריך לרשום עלייך את זה. היית יותר מאח בשבילי, מהיום הראשון של ההכשרה ועד היום. כל השיחות וההתייעצויות שלנו ביום יום באמצע מסעות בתרג"דים תרח"טים ואפילו בשמירות ש"ג בבא"ח. היציאות ביחד בשישי ושבת. היית הבן אדם הכי טוב שהכרתי עם הלב הכי טוב וטהור אני מבטיח לך לספר עליך לכולם שיידעו מי אתה ומה היית, גיבור ישראל. מצטער שלא הייתי שם איתך ברגעים האלה. אחי, כל החיים תהיה איתי ותבוא לבקר אותי בחלומות, אוהב אותך מעומקי הלב. איתי בוטון הי"ד".

הלווייתו של איתי בוטון ז"ל נערכה היום בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

עזה מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד