כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בריאיון לעיתון צרפתי

בכיר החמאס: "לא נושמד, נדון בהכרה בישראל בבוא העת"

חאלד משעל, בכיר בארגון הטרור חמאס, אמר בריאיון לעיתון צרפתי כי "החמאס לא יושמד. הוא זכה במבחן האמינות מול ישראל". עוד הוסיף: "הפסקת אש ארוכת טווח עם ישראל היא בהחלט נושא למשא ומתן"

בכיר החמאס: "לא נושמד, נדון בהכרה בישראל בבוא העת"
פעילות הכוחות בעזה צילום: דובר צה"ל

מנהיג הזרוע המדינית של חמאס חאלד משעל העניק ריאיון לעיתון הצרפתי "לה פיגארו" בו התייחס לעתידה של עזה ועתידו של ארגון הטרור חמאס. משעל אמר: "ברור שיש לנו אבידות – אבל לא היו להן השלכות על היכולת הצבאית של חמאס ולא על הפיקוד שלו. החמאס לא יושמד. הוא זכה במבחן האמינות מול ישראל".

עוד הוסיף, בדבריו לעיתון הצרפתי שהובאו ב"מעריב": "התנאים שלנו ברורים: הפסקת התוקפנות באופן בר קיימא כדי לאפשר שחרור הדדי של בני הערובה הישראלים והאסירים הפלסטינים, וניהול תהליך גלובאלי של משא ומתן על נושאים חיוניים אחרים".

משעל המשיך: "ברגע זה אנחנו מוכנים לשאת ולתת בכל הנשואים, באופן בלתי ישיר, עם ישראל, באמצעות מתווכים. בני הערובה, האסירים, הקמת נמל בעזה - זה חשוב, אבל השאלה המרכזית היא סוף הכיבוש".

משעל אמר כי בבוא העת "הפסקת אש ארוכת טווח עם ישראל היא בהחלט נושא למשא ומתן". עוד הוסיף ואמר כי ברגע המתאים של הקמת המדינה הפלסטינית, "תיבחן שאלת ההכרה בישראל". יחד עם זאת, משעל התעקש וטען כי חמאס אינו הורג אזרחים "בכוונת תחילה".

עזה מלחמת חרבות ברזל חאלד משעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד