כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השוואה מקוממת

ארדואן השווה את נתניהו להיטלר; "האחרון שיכול להטיף לנו מוסר"

ביטויים חריפים של הנשיא ארדואן נגד נתניהו: "מה ההבדל בין נתניהו להיטלר? הוא הרג יותר מ-20 אלף עזתים" | נתניהו הגיב: "האחרון שיכול להטיף לנו מוסר"

ארדואן השווה את נתניהו להיטלר; "האחרון שיכול להטיף לנו מוסר"
נתניהו עם נשיא טורקיה ארדואן צילום: אבי אוחיון /לע"מ

הנשיא ארדואן השתתף בטקס פרסי מדע ובמהלך נאומו תקף בצורה יוצאת דופן את ראש ממשלת ישראל. "דמם של השהידים לעולם לא יישאר על הקרקע" אמר בהתייחסו למלחמת ישראל עזה: "מה ההבדל בין נתניהו להיטלר? הוא הרג יותר מ-20 אלף עזתים", תהה.

ארדואן המשיך: "אני רוצה שידעו שהתקפות הטרור הנתעבות שמטרתן למנוע את התקדמותה של טורקיה לעולם לא יעצרו את העליה המבורכת שלנו, העליה היא ל-85 מיליון אזרחינו ובכל רחבי העולם, מפלסטין ואפריקה ועד הבלקן".

ארדואן המשיך לתקוף את נתניהו: "מה ההבדל בינו לבין היטלר? מה שנתניהו הזה עשה זה לא פחות מהיטלר".

נתניהו הגיב לדבריו: "ארדואן שמבצע רצח עם בכורדים, שמחזיק שיא עולמי בכליאת עיתונאים שמתנגדים לשלטונו, הוא אחרון שיכול להטיף לנו מוסר. צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם שנלחם ומחסל את ארגון הטרור המתועב והאכזרי ביותר בעולם, חמאס דאע"ש, שביצע פשעים נגד האנושות ושארדואן משבח אותו ומארח את בכיריו".

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ גינה את דברי ארדואן וכתב: "אני מגנה את דבריו של נשיא טורקיה, שהם ביזוי זיכרון השואה, ועיוות המציאות. מי שביצע מעשה טבח נוראי הוא ארגון הטרור חמאס. הסרת האיום של חמאס מאזרחי ישראל היא כורח קיומי ומעשה מוסרי מאין כמוהו".

בנימין נתניהו רג'יפ טאיפ ארדואן היטלר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד