כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ישראל כבר לא ביתו: אהרונוביץ פורש

השר לבטחון פנים מצטרף לרשימת פורשי ישראל ביתנו, ומודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

מצעד הפורשים בישראל ביתנו ממשיך: השר לבטחון פנים, ח"כ יצחק אהרונוביץ, הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטים לאחר שמונה שנים.

בהודעה שפרסם אהרונוביץ הוא כתב: "לאחר שמונה שנים במערכת הפוליטית, מתוכן כיהנתי כשנה בתפקיד שר התיירות ושש שנים כשר לביטחון פנים, שנים המצטרפות ל-32 שנים בהן שירתתי במערכת הביטחון, סיכמתי אתמול עם יו"ר המפלגה, מר אביגדור ליברמן, על פרישתי מהמפלגה ומהחיים הפולטיים אליהם הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב. אני מאמין שכך עשיתי".

אהרונביץ הוסיף "הייתה לי הזכות להיות שותף לתהליכים מקצועיים מורכבים, לנהל ולקדם באופן משמעותי את המשרדים שבראשם עמדתי. כך גם הייתה לי הזכות לקחת חלק בקבלת החלטות חברתיות, בטחוניות ומדיניות, והכל מתוך ראיית טובתה של מדינה ישראל לנגד עיני. על זכות זו אני מודה".

כזכור בחודש האחרון פרשו מהמפלגה השר עוזי לנדאו וח"כ דודו רותם. טרם התברר האם סגנית השרה פאינה קירשנבאום תתמודד עקב החקירה בחשד לשחיתות.

שר החוץ ויו״ר ״ישראל ביתנו״, אביגדור ליברמן, הגיב: ״אני מודה ליצחק אהרונוביץ׳ על השנים בהן כיהן מטעמה של ״ישראל ביתנו״ בממשלה ובכנסת. בתפקידיו כשר לבטחון פנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ׳ תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה ואני משוכנע שאהרונוביץ׳ ימשיך ויתרום למדינת ישראל ושאני והוא נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד״.

ד״ר בן ארי, יו״ר עוצמה יהודית, הגיב: "מברך על שליחתו של אהרונוביץ איש הבטונדות לביתו. האיש שהביא לשפל את בטחונם של אזרחי ישראל, במדיניות רופסת מול האויב הערבי ובדורסנות מול יהודים נאמנים. אני קורא לליברמן, הפטרון של אהרונוביץ, לפרוש ביחד איתו".
אהרונוביץ בטחון פנים שר ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד