ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

חברת חשמל בקריאה לציבור שומרי השבת

בחברה מבקשים להשתמש בחשמל באופן מושכל, לשמור על כללי הבטיחות ולהיזהר מחוטי חשמל קרועים

חברת חשמל בקריאה לציבור שומרי השבת

חברת החשמל מבקשת מציבור שומרי השבת, לקראת ערב שבת, להשתמש בחשמל באופן מושכל.

בטרם כניסת השבת, מומלץ להסיט ככל האפשר את הפעלת המכשירים כמו מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בישול ואפייה למועד מוקדם יותר. חלוקת העומסים תוריד את שיאי הביקוש הנקודתיים.

כמו כן, במהלך השבת, יש להקפיד להימנע משימוש בו זמני של מכשירי חשמל רבים.

בהערכת מצב של חברת החשמל שהתקיימה הבוקר (שישי) בחדר המצב הארצי של החברה, בהשתתפות סילבן שלום, שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל, אלי גליקמן, מנכ"ל החברה וההנהלה, דווח, כי בשל מזג האוויר הסוער החברה ממשיכה לפעול במתכונת חרום, חדרי המצב ממשיכים להיות פתוחים במהלך סוף השבוע, הצוותים המתוגברים יישארו, ביטול החופשות נשאר בתוקף ותגבור של מוקדי השירות 103 נותר בעינו.

בחברת החשמל מבקשים מהציבור להיזהר מחוטי חשמל קרועים ולדווח על מפגעים ותקלות באמצעות: מרכזי השירות 103, אתר האינטרנט, דף הפייסבוק והאפליקציה של חברת החשמל.

כללי בטיחות בבית: לא לייבש כביסה על מכשירי חימום, לא להניח מכשירים פולטי חום (מטענים, מחשבים ניידים) על שמיכות או חומרים דליקים אחרים, להימנע מלהשאיר שמיכות חימום מופעלות במשך כל הלילה ובשום פנים ואופן לא להשתמש במכשירים פגומים. תנורי "ספיראלה", באם הם מופעלים, חייבים להיות יציבים ובעלי רשת הגנה.

לאור מזג האוויר הסוער והעומס בביקושים לחשמל, פועלים צוותי חברת החשמל בכוננות מיוחדת הכוללת תגבור העובדים בשטח, על מנת לתת מענה מיידי ככל הניתן לתיקון תקלות ולגידול בביקושים. בד בבד, החברה פועלת להגיע להבנות בנוגע לתיקון תקלות באספקת החשמל לשכונות החרדיות לאחר כניסת השבת, מאחר שבמקרים רבים מדובר בפיקוח נפש.

חברת החשמל מבקשת גם מתושבי שכונת גאולה שלא להפעיל מוצרי חשמל שלא לצורך (כדוגמת מכונות כביסה, מדיחי כלים והפחתת החימום הביתי מהרמה הגבוהה ביותר) על מנת להפחית את העומס על רשת החשמל בשכונה. הקרה פוגעת בנתיכים למרות עבודת השטח שבוצעה במהלך הלילה בשכונה. אנו מבקשים מהתושבים להישמע להוראות על מנת להימנע מניתוקים שיפריעו לשגרת השבת.

עבודות חברת החשמל הלילה בשכונת גאולה בירושלים




חשמל שלג גאולה ירושלים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד