י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ללמוד מהמומחה

ארוחת ערב עם באפט, הגרסה הבני־ברקית

למה יש אנשים שמוכנים לשלם מאות אלפי דולרים עבור ארוחת ערב עם איל ההון וורן באפט, בגלל הכסף שלו או בגלל הניסיון הרב שצבר? "אין חכם כבעל הניסיון". אם העולם הפיננסי מרתק אתכם, בואו לזכות בפגישה אישית עם איש העסקים אליעזר גרוס

ארוחת ערב עם באפט, הגרסה הבני־ברקית
וורן באפט צילום: שאטרסטוק

בתקופה הסוערת בה אנו חיים, רבים מתלבטים כיצד ואיפה כדאי להם להשקיע את כספם. השקל שהתרסק בתחילת המלחמה הולך ומתחזק אבל מי יודע מה יילד יום והבורסה שנפלה – התאוששה אבל קשה לדעת אם מדובר ב"תיקון" או במגמה. בקיצור, זו תקופה של אי וודאות וחוסר יציבות שמחייבת ניסיון ומיומנות שיאפשרו להתמודד עם סימני השאלה הרבים ואדרבה, לאתר הזדמנויות בתוך אי הוודאות.

אם העולם הפיננסי מרתק אותך, אם מניות, אגרות חוב וסטארט־אפים מדברים אליך, אם אתה מתעניין בהשקעות נדל"ן והייטק ורוצה ללמוד מהמומחה, סידרנו לך פגישה אישית יוקרתית עם איש העסקים אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת ההשקעות בסדנו שהחוש העסקי שלו והסייעתא דשמיא לה זכה לאורך השנים, הביאו לפתחו הזדמנויות השקעה נדירות, אותן מיהר לנצל.

רוצה לזכות בפגישה אישית עם יו"ר קבוצת ההשקעות בסדנו, לחץ כאן>>>

לפני יותר מעשור הקים גרוס את חברת בסדנו, הפך אותה בתוך זמן קצר לקבוצת השקעות שמתמחה בעיקר בהשקעות הייטק ונדל"ן, והיה לראשון שהנגיש את השקעות ההייטק למשפחה החרדית. הוא זיהה מגמות ואיתר הזדמנויות הרבה לפני אחרים. בסדנו של היום היא קבוצת ההשקעות הצומחת ביותר בציבור החרדי.

מודל ההשקעה של בסדנו שמעסיקה צוות מקצועי גדול במיוחד ובו משפטנים, רושמי פטנטים, מהנדסים וכלכלנים, כמו נתפר למידותיה של המשפחה החרדית. בסדנו נכנסת להשקעות בשלבים מוקדמים וברוב המקרים יוצאת עם כניסת הכסף הגדול. זאת על מנת להגדיל את אחוזי התשואה הפוטנציאליים מחד ולמזער את הסיכונים הכרוכים בהשקעה מאידך.

אין חכם כבעל הניסיון. גרוס, כמו מומחי השקעות מובילים אחרים, מקיים לעיתים פגישות עם אנשי עסקים שמבקשים ללמוד מניסיונו רב השנים. גם אתם יכולים לזכות בפגישה אישית איתו. יו"ר 'בסדנו', פינה ביומנו מקום עבור חמש פגישות 'אחד על אחד' בהן תוכלו לשוחח עמו ישירות ולקבל מענה לכל מה שרק תרצו לשאול. הירשמו עכשיו ואולי תזכו בהגרלה ותוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שלכם.

רוצים לזכות בפגישה אישית עם איש עסקים מומחה ובעל ניסיון, לחצו כאן>>>

בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!