כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זעזוע בקהילה

אישה צעירה נרצחה בביתה; הבעל נעצר לחקירה

אשה כבת 40 אותרה ללא רוח חיים בדירת מגורים בחיפה. כמו כן טופל בזירה נפגע כבן 15 במצב קל | מדוברות המשטרה נמסר כי שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף עצרו לפני זמן קצר תושב חיפה בחשד לרצח אשתו עפ"י החשד בדקירות

אישה צעירה נרצחה בביתה; הבעל נעצר לחקירה
זירת הרצח בחיפה צילום: דוברות הצלה

זעזוע בקהילה החרדית בחיפה: אישה צעירה נרצחה הערב (רביעי) בביתה בעיר. מתנדבי הצלה שהגיעו לזירה גילו אותה ללא סימני חיים עם סימני אלימות ונאלצו לקבוע את מותה במקום. במקום נמצא גם נער כבן 15 במצב קל - לפי עדויות שכנים מדובר בבנה של האישה שנפצע כשניסה לגונן עליה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 22:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על אישה מחוסרת הכרה באירוע אלימות בבית בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 40 ללא סימני חיים עם פציעות חודרות וקובעים את מותה. 

חובש בכיר במד"א עומר שבת סיפר: "הובילו אותנו לאישה ששכבה על הריצפה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות אך היא היתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה."

אלי בן שטרית ואביאל אזולאי, חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי השכנים ובני משפחתה היא אותרה ללא רוח חיים כתוצאה מאלימות. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. עקב אופי האירוע פעלו במקום צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שסייעו לבני המשפחה".

מדוברות המשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אירוע אלימות בדירת מגורים בעיר חיפה. שוטרי הסיור של תחנת חיפה במרחב כרמל הוזעקו למקום ואיתרו בתוך הדירה אישה בשנות ה-30 לחייה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני דקירות.

תוך זמן קצר, עצרו השוטרים את החשוד בעלה של הקורבן בן 49 בחשד למעורבותו באירוע והביאו לחקירה. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בפני בימ״ש השלום בחיפה.

חיפה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד