ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
איים בנקמה

חבר הפרלמנט היהודי באיראן: "הקהילה היהודית מגנה את החיסול"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני תקף את ישראל על חיסולו של מפקד משמרות המהפכה בסוריה. הוא איים כי ישראל תשלם על כך. "התנהגות המשטר הציוני לא תישאר ללא מענה והם ישלמו מחיר כבד על פעולה זו"

חבר הפרלמנט היהודי באיראן: "הקהילה היהודית מגנה את החיסול"
ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

הומיון שמח, חבר הפרלמנט היהודי באיראן ונציג היהודים, תקף את ישראל בגין חיסולו של רזי מוסוואי, מפקד משמרות המהפכה בסוריה. "ההתנקשות בקדוש רזי מוסאווי מראה את הייאוש של המשטר הציוני בשדות הקרב נגד חזית ההתנגדות" אמר.

הומיון שמח אמר בראיון לסוכנות הידיעות האיראנית IRNA: "המשטר הציוני חייב לדעת שהוא לא יכול לשבש את כוחה הצבאי של הרפובליקה האסלאמית של איראן על ידי התנקשות במפקד צבאי איראני".

הומיון שמח שידוע בהתנגדותו לישראל הבהיר: "נחליף את מוסוואי במישהו מובחר ומיומן, מנקודת מבט זו החיסולים הללו לא יגרמו ולו במעט בעיה לאיראן". הנציג היהודי האיראני במועצה האסלאמית הוסיף: "השהיד מוסאווי היה מפקד מצטיין ואדם יעיל בשדות הקרב נגד תנועות הטרור באזור ותומכיהן, ומותו הראה את שיא השפעתו בשדות הקרב, המשטר הציוני הפך אותו לקדוש מעונה בפעולת טרור.

הוא ציין כי "הקהילה היהודית של איראן מגנה את רצח השהיד מוסאווי על ידי המשטר הציוני, ומביעה את תנחומיה ​​למנהיג העליון של המהפכה האסלאמית של איראן ולמשפחתו של אותו שהיד"

הוא הוסיף: "המשטר הציוני צריך לדעת שלמרות שרצח השהיד מוסאווי אינו יכול לגרום לשיבוש בכוחה הצבאי של איראן, התנהגותם לא תישאר ללא מענה והם ישלמו מחיר כבד על פעולה זו".

רזי מוסאווי, שחוסל, היה אחד מיועציו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס שחוסל ב-2020, היה פעיל בקשר בין איראן לסוריה, הוא חוסל לפני יומיים בדמשק, ישראל לא לקחה אחריות על מותו.

חמאס עזה איראן מלחמת חרבות ברזל סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד