י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הותיר אשה וילד

דביר הי"ד: בשבוע שעבר פגש את אביו אחרי 50 יום

אביו קיבל את הבשורה בעודו משרת במילואים בגבול עזה | בני המשפחה מתארים כי "הנסיעה חזרה הביתה לבית שאן הייתה כמו נצח עבורו"

דביר הי"ד: בשבוע שעבר פגש את אביו אחרי 50 יום
דביר פימה הי"ד צילום: צילום מתוך הסרטון

דביר דוד פימה הי"ד בן 32 מכפר יונה נהרג בקרב במרכז רצועת עזה, כך הותר לפרסום הבוקר (חמישי) ע"י דובר צה"ל. הוא הותיר אחריו הורים אשה וילד בן שנתיים, הראל. אביו קיבל את הבשורה המרה בעודו בשירות מילואים בסמוך לגדר הגבול עם עזה. והוא נסע מיד לבית המשפחה בבית שאן. בני המשפחה תיארו כי "הנסיעה לבית שאן הייתה כמו נצח עבורו".

בן דודו של דביר, ספד לו: "ה' נתן ה' לקח. בן דוד שלי היקר גיבור ישראל, גאווה של המשפחה, מלח הארץ. תודה לך על מה שעשית. בשביל כולם אתה גיבור. מצדיע לך מלך מלך שלנו. ה' ינקום את דמך".

דנה, שהכירה את דביר, כתבה: "דביר חבר יקר לליבי. רק לפני שבועיים דיברנו וקיווינו שניפגש כולם אחרי שהכול יגמר. היית גאווה ותמיד תישאר, זכות נפלה בחלקי להכיר אדם כמוך. הלב מסרב להאמין, גיבור ישראל. כבר מתגעגעים. השם יקום דמך".

מורה שלו בעבר, יעל, כתבה כי "כשמלמדים אותנו להיות מורים, מלמדים אותנו ללמד ,לתמוך, ללוות, להוביל, להבין את המצוקות, הקשיים, לתת כתף. לחבק, ללוות כשסבתא או סבא נפטרים ואפילו כשההורים או חלילה אחד האחים. אבל אף אחד לא דיבר על כך שאנחנו המורים צריכים ללוות אתכם בדרכם האחרונה, להניח זר על קברכם, אבן על מצבתכם, לחבק את ההורים שלכם והאחים שלכם. מה עושים, מה אומרים, מה חושבים. טרם נכתב המאמר למורים".

נתנאל, חברו, כתב: "הלב כבר לא עומד בזה. מפקד מוערך בחטיבה 460, לוחם על, מלח הארץ. תודה שהגנת עלינו בגופך דוד יקר. בזכותך ובזכות כל הגיבורים שנפלו בקרב אנחנו כאן".

בנוסף, הותר לפרסום כי בקרב בו נפל רס״ן דביר דוד פימה, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 7107, חטיבת הנח״ל :

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד