י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה: איש ההצלה בי-ם הרב דוד גולדשטיין ז"ל

האברך הצעיר ר' דוד הכהן גולדשטיין מחשובי חסידי דושינסקיא ומוותיקי מתנדבי 'הצלה' בירושלים, הלך לעולמו בגיל 43 בלבד

הרב דוד גולדשטיין ז"ל
הרב דוד גולדשטיין ז"ל

ברוך דיין האמת: הלילה נפטר בדמי ימיו לאחר ייסורים קשים האברך הצעיר הרב דוד הכהן גולדשטיין ז"ל, מחסידי דושינסקיא ומחשובי מתנדבי 'צוות הצלה' בירושלים, כשהוא בן 43 בפטירתו.

לפני 20 שנה סיים את הכשרתו הרפואית ומאז הצטרף לארגון הצלה, בו היה פעיל עד ימיו האחרונים. לזכותו נזקפים פעולות רבות של הצלת חיים, ובעזרתו האדיבה החלימו חולים ופצועים שקיבלו ממנו טיפול רפואי מיידי בזמן הנכון.

המנוח היה אדם חייכן ומלא שמחת חיים צהלתו הייתה ניכרת על פניו תמיד, היה ממעט בדיבורו ושקול במעשיו. דמותו האצילית הקרינה לסובבים אותו, ובנוכחותו הביא רוגע ושלווה גם ברגעים קשים של שכול וכאב, מספרים חבריו בארגון.

תמיד השתתף בשיעורי ההלכה בכולל הצלה, והשקיע רבות בשינון ההלכות הנחוצות לכונן רפואי בתורנות שבת. מדיבורו ניכר היה תמיד שהוא בקי היטב בכל ההיבטים ההלכתיים לצד הידע הרפואי הנצרך עבורו להציל עוד נפש אחת מישראל.

השאיר אחריו דור ישרים מבורך - 12 ילדים, לפני חצי שנה השיא את בתו הגדולה, אחד מבניו משמש כההויז בחור של האדמו"ר מדושינסקיא.

הלוייתו תצא הבוקר בשעה 11.30 מבית הלוויות שמגר בירושלים, ובשעה 12:00 מבית המדרש הגדול דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
גולדשטיין דוד הצלה ירושלים דושינסיקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד