כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משרד עו"ד שלומי סימון: מומחיות וייצוג משפטי מוביל בתחום דיני נזיקין

נפגעתם בתאונה ושוקלים להגיש תביעת נזיקין? קראו בכתבה שלנו כיצד ייעוץ משפטי מקצועי יכול להקנות לכם יתרון משמעותי ולתרום להשגת פיצויים מיטביים המותאמים למידת הנזק שנגרם לכם

משרד עו"ד שלומי סימון: מומחיות וייצוג משפטי מוביל בתחום דיני נזיקין
עו"ד שלומי סימון צילום: יח"צ

דיני נזיקין הוא תחום מאוד מורכב ובפרט כאשר מדובר בתביעות נזקי גוף. מעבר לכך שלא כל נזק גופני שנגרם לכם מהווה עילה לגיטימית לתביעה, התהליך המשפטי בתביעות נזקי גוף כרוך באיסוף והצגת ראיות, הוכחה שאכן רשלנות או הפרת חובה גרמה לנזק, קביעת סכום הפיצוי המבוקש, והצגת הממצאים השונים התומכים בדרישה זו. לפיכך, כדי לברר אם המקרה שבו אתם מעורבים מתאים לקריטריונים הנדרשים, בשלב המקדים, חשוב ביותר להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום דיני נזיקין. כמו כן, במידה ואכן יש לכם עילה לתביעה, בחירת עו"ד שייצג אתכם היא לא פחות משמעותית, וזהו הכרחי שהאדם שיעמוד לצידכם בתהליך ייאבק עבורכם להשגת הפיצויים המרביים וישקיע את מיטב מאמציו וכישוריו המקצועיים כדי להגן על האינטרסים שלכם. ובכן, כאשר מדובר בתחום תביעות נזיקין, עורך הדין שלומי סימון הוא ללא ספק אחד מהמומחים הבכירים והמנוסים במערכת המשפטית בישראל, וזהו בדיוק האדם שהייתם רוצים שיאבק על זכותכם המשפטית לקבל פיצויים, הן בפן המקצועי והן בפן האישי.

מדוע חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין מוביל בתחום דיני נזיקין?

ובכן, בתביעות דיני נזיקין קיימים סיבוכים ומורכבויות רבות הייחודיות לתחום משפטי זה. לכאורה, גם כאשר נראה כי מדובר בתיק פשוט, תהליך התביעה עדיין דורש הבנה עמוקה של החוקים, לרבות הצגת טיעונים משפטיים מוצקים, חקירת עובדות מדויקת, איסוף ראיות רפואיות ועדויות מומחים להערכת גודל הנזק והשפעתו על הנפגע. לא פחות חשוב, במקרים רבים התהליך כולל משא ומתן לפשרה או פנייה לדיון בבית משפט, ולייצוג המשפטי שלכם יש את היכולת להגביר את הסיכויים להצלחה. למשל, עו"ד מיומן כמו שלומי סימון יודע כיצד לנווט במיומנות את המסלול המשפטי, לזהות את הנקודות החזקות והחלשות בתיק, ולפעול למיקסום האינטרסים של הלקוח בהסתמך על כל הפרמטרים הרלוונטיים לתיק.

משרד עו״ד שלומי סימון: ייצוג משפטי חסר פשרות

משרד עורך הדין שלומי סימון שממוקם בחיפה נחשב לאחד המובילים בארץ בתחום תביעות נזיקין וביטוח, והינו מתמחה במגוון רחב של תחומים כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, מחלות מקצוע, תאונות תלמידים, נפילות והחלקות, חשיפה למזהמים וביטוח לאומי ועוד. לאורך שנות פעילותיו זכה עו"ד שלומי סימון להכרה ולהצלחות רבות ולא בכדי. למעשה, בעוד שבמקרים לא מעטים של תביעות נזיקין קיימים עורכי דין שמעדיפים לקצר את התהליך על ידי הגעה לפשרה וויתור על פיצוי אופטימלי ללקוח, עו"ד שלומי סימון וצוות הפראליגל שלו פועלים במסירות ובמקצועיות במטרה אחת בלבד: להשיג ללקוחותיהם תוצאות אופטימליות. רק כדי לסבר את אוזניכם, באחד התיקים שבהם עורך הדין שלומי סימון ייצג לקוח שנפגע בתאונת דרכים, חברת הביטוח הציעה פיצוי ראשוני בסך 9,000 ש"ח, אך עורך הדין סימון וצוותו התעקשו על ניהול מעמיק של התיק. לאחר עריכת בדיקה מקצועית וקבלת חוות דעת מומחה מטעם הבית המשפט, שקבעה דרגת נכות של 10% בלבד, הם הצליחו להשיג לתובע פיצוי משמעותי של 750,000 ש"ח. לידיעתכם, אין מדובר כאן במקרה חד פעמי, וזוהי בהחלט אחת הסיבות שמשרדו של עו"ד שלומי סימון מוכר בהישגיו המרשימים בבתי המשפט ברחבי הארץ.

אז עברתם תאונה? מעוניינים בייעוץ משפטי?

הנכם מוזמנים לפנות למשרד עו"ד שלומי סימון עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי והכוונה מקצועית.

טל: 04-8500099 פקס: 04-8500092 דוא"ל: [email protected]

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד