כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"חרף הקשיים"

המשרד לשירותי דת העביר עשרות מיליוני שקלים להקמת ושיפוץ מקוואות

המשרד לשירותי דת העביר עשרות מיליוני שקלים להקמת ושיפוץ מקוואות. בד בבד הועבר תקציב ייעודי למועצת הדתיות שסייעו בקבורת הנרצחים. השר מלכיאלי: "הצלחנו להשלים את המלאכה של אישור התקציב והעברתו, בתקופה מורכבת ומאתגרת זו"  

המשרד לשירותי דת העביר עשרות מיליוני שקלים להקמת ושיפוץ מקוואות
מיכאל מלכיאלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המשרד לשירותי דת, השלים בימים אלו העברת תקציב של 52 מילוני שקלים לטובת הקמת ושיפוץ של מקוואות. חלק מהתקציב יועד למועצות בתחומי העוטף, לשיקום בתי הכנסת באזורים שנפגעו ושיפוץ המקוואות.

בד בבד, העביר המשרד 12 מיליון שקלים, למועצות הדתיות שפעלו במתכונת חרום להבאתם לקבורה של נרצחי השבת השחורה. העברת הכסף התאפשרה אודות לפעילות נמרצת של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שפעל מול משרד האוצר לאישור העברת התקציב.

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי אמר: "בזכות עבודה קשה ומאומצת של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, התקציב אושר בכל הגופים הרלוונטיים. יו"ר התנועה פעל באופן אישי מול משרד האוצר, על מנת להבטיח את העברת הכספים.

הדבר נעשה חרף הקשיים והמורכבות שיש באישור תקציבים בתקופה מאתגרת כמו הימים הללו. התקציב הוא בשורה חשובה מאוד לשירותי הדת וישמש להקמת מקוואות ולחיזוק המועצות הדתיות, שעשו עבודת קודש בהבאתם של הנפטרים לקבורה", אמר.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד