י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלעד: 16 נערים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה

הנערים עלו כמידי שבוע לאוטובוס הנהוג על ידי בן מיעוטים, סירבו לשלם והתעללו בו, אלא שהפעם ציפתה להם הפתעה

צילום אילוסטרציה:פלאש 90
צילום אילוסטרציה:פלאש 90

16 נערים מאלעד עוכבו לחקירה, בחשד למעשי אימה כנגד נהגי אוטובוס.

לאחרונה התקבלו תלונות במוקד המשטרה על קבוצת נערים מהעיר אלעד שעשתה לה למנהג מידי מוצאי שבת לעלות לאוטובוס שיוצא בשעה 24:00 מהקניון הגדול בפ"ת לכיוון היישוב בו הם מתגוררים, ובמידה והם מזהים כי באוטובוס נוהג בן מיעוטים - הנערים הללו היו מתנהגים במעשי אימה ובריונות, איומים וונדליזם, ונמנעים מלשלם עבור הנסיעה.

אמש, מוצאי שבת בחצות, עלו הנערים לאוטובוס, זיהו כי מדובר בנהג בן מיעוטים והחלו בהתנהגות המדוברת, אלא שחיכתה להם הפתעה. עם תחילת ההתרחשות יצאו מקרב הנוסעים שוטרים סמויים שעצרו 16 נערים (תושבי היישוב אלעד בני 15-17).

בהתייחסו לאירוע אמר מפקד תחנת פתח תקווה, סנ"צ טל פיקרביץ, כי שוטריו יפעלו ככל שידרשו על מנת להעניק לתושבים את הבטחון האישי לו הם ראויים.

ל'בחדרי חרדים' נמסר, כי לפני מספר שבועות התקיים דיון בוועדה בכנסת שבמהלכו עלו טענות רבות של נהגים בני מיעוטים על כך שהם מותקפים מילולית ופיזית בעיר אלעד ובבני ברק על ידי חלק מהנוסעים. מדובר בתופעה קשה של פגיעה בבני אדם חפים מפשע ובחילול השם ממש.

במשטרה מתייחסים בחומרה לתופעה הזו והסנונית הראשונה במלחמה כנגדה התרחשה אמש. בכוונת המשטרה לבצע פעילות דומה עד לביעור הנגע.
משטרה נהג בן מיעוטים צעירים ;התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד