כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

תל אביב מציגה: ערב חזנות לזכרו של צ'יץ

עשרה חזנים על במה אחת: צמרת עולם החזנות מצדיעה לראש העיר החילוני שתמך וקידם את נושא החזנות

תל אביב מציגה: ערב חזנות לזכרו של צ'יץ

תחת הכותרת 'הקולות של ישראל מצדיעים לצ'יץ' יתקיים השבוע ביום חמישי, כ"ד בטבת - 15/1/15 בהיכל בית הכנסת הגדול בתל אביב ברחוב אלנבי 110, בשעה 20:00, קונצרט חזנות ושירה בהשתתפות צמרת חזני העולם, משה שטרן, דודו פישר, חיים אליעזר הרשטיק, שי אברמסון, גדעון צלרמאיר, דניאל כל טוב, שלום סלומון, אלי ואלס, ראובן פינסקי ואברהם ברנהולץ.

יחד עם החזנים תופיע מקהלת מכון תל אביב לחזנות בניצוחם של נפתלי הרשטיק ומאיר בריסקמן ובניהולו המוסיקאלי של ריימונד גולדשטיין.

האירוע הייחודי והלא שגרתי, שיהיה פתוח לקהל הרחב, יתקיים כאמור כהצדעה לראש העיר המיתולוגי של תל אביב, שלמה (צ'יץ) להט, אשר הלך לעולמו לפני כשלושה חודשים, ושהיה ידוע בחיבתו לעולם החזנות.

במעמד ישתתפו, ראש העיר רון חולדאי, הרב הראשי לתל אביב הרב ישראל מאיר לאו, משפחת להט, שרים וחברי כנסת, וחובבי חזנות רבים.

החזן נפתלי הרשטיק, שעומד בראש מכון תל אביב לחזנות, אמר כי "כמי שגדל בתל אביב בימי תפארת התפילה בבתי הכנסת בעיר, יודע אני להכיר טובה ולהוקיר את פעולתו הנמרצת של ראש העיר המיתולוגי לשמר ולפתח את המורשת התרבותית הנפלאה של עולם החזנות ואומנות התפילה בתל אביב. הקמתו את המכון לחזנות קיבעה את עולם החזנות המופלא בין מוסדות התרבות המפארים את העיר העברית הראשונה", אמר הרשטיק.

מפיק הערב מטעם המכון לחזנות, יעקב גרודקה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "טרם נראה בעולם החזנות ערב שכזה. עשרה חזנים – מדור העבר ומדור ההווה של עולם החזנות, עם מקהלת מכון תל אביב לחזנות שכבר זכתה לתשבחות בינלאומיות כאחת המקהלות הטובות בעולם היהודי. השילוב הזה מבטיח ערב בלתי נשכח, שגם לאלו שהם אינם חובבי חזנות – שווה לעשות מאמץ ולהגיע. ובפרט שהערב בסבסוד מלא, והכניסה חופשית".




חזנות אירוע סבסוד הרשטיק ואלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד