ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מחבלים נהרגו

הפרטים נחשפים: מחסנים של כוח קודס האיראני הותקפו בצפון סוריה

התקיפה שמיוחסת היום לישראל בחלב, בצפון סוריה, כוונה למחסני אמל"ח של כוח קודס האיראני שאליהם מועברים אמצעי לחימה בציר היבשתי בין עיראק לסוריה - ציר שהותקף הלילה באל-בוכמאל. גורם ערבי: "בתחילה הוערך שמדובר בתקיפה אמריקנית, אך נראה שמדובר בתקיפה ישראלית"

הפרטים נחשפים: מחסנים של כוח קודס האיראני הותקפו בצפון סוריה
צילום מסך

התקיפה שיוחסה לישראל בדרום חלב כוונה למחסנים של כוח קודס האיראני שבהם הוא מאחסן אמל"ח שמועבר בציר היבשתי בין עיראק לסוריה, אותו ציר שלפי הדיווחים, הותקף הלילה, כאשר עברה בו שיירה של משאיות נשק בעיירה אל-בוכמאל.

גורם ערבי שנמצא במזרח סוריה אמר לרועי קייס ב'כאן חדשות' כי אמנם ההערכה הייתה בהתחלה שמדובר בתקיפה אמריקנית באל-בוכמאל, אך לדבריו בסופו של דבר נראה שמדובר בתקיפה ישראלית לנוכח המלחמה בעזה שהיא להגדרתו – מלחמה לא ישירה בין ישראל לבין איראן. בתקיפה באל-בוכמאל נהרגו ארבעה פעילים לבנונים של ארגון חיזבאללה.

לאחרונה דווח כי גורמים בחיזבאללה אומרים בשיחות סגורות כי הם מזהים ניסיון מצד ישראל לשנות את כללי המשחק בסוריה מבחינת הפגיעה הישירה באנשי הארגון הלבנונים, דבר שישראל הייתה נמנעת ממנו בעבר. רק בשבועות האחרונים דווח על תשעה פעילי חיזבאללה לבנונים שחוסלו בתקיפות ישראליות בסוריה

איראן חיזבאללה סוריה עיראק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד