כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שמע ישראל

בשורה חשובה ללקויי שמיעה: מכשיר שמיעה כשר למהדרין

"אנו שמחים לבשר כי מעתה יזכו שומרי השבת ליהנות גם הם מאיכות חיים ומאיכות המכשירים שלנו" • חברת 'סונובה ישראל' המובילה בתחום מכשירי השמיעה, עם בשורה חשובה עבור ציבור שומר התורה והמצוות

בשורה חשובה ללקויי שמיעה: מכשיר שמיעה כשר למהדרין
מכשיר שמיעה של שטיינר צילום: יח"צ

ערב שבת קודש, קבלת שבת בבית הכנסת, לכה דודי, אדון עולם. אחר כך בבית שלום עליכם, אשת חיל, קידוש, זמירות שבת, פירושים על פרשת השבוע, בחינת הילדים והנכדים על הנלמד בכיתה ובגן, ברכת המזון.

שבת בבוקר, א-ל אדון, קריאת התורה, הפטרה, מוסף, שירת אנעים זמירות של הילדים, זמירות שבת ודברי תורה בסעודת השבת.

ראש השנה, יום כיפור, סוכות, שמחת תורה, פסח, שבועות, שיעור של הרב, חברותות, טישים ועוד ועוד.

האם היית מעלה על דעתך שעקב ליקוי שמיעתי, סבך וסבתך, הוריך או ילדיך לא יוכלו לקחת חלק בכל אלה? מי היה מעלה על דעתו דבר שכזה?  אך עבור אנשים שומרי שבת בעלי לקויות שמיעה, מדובר בדבר שבשגרה.

אין להתכחש, הקושי עומד בעינו – כיצד תוכל הבעיה להיפתר, נוכח ההלכה וההחמרות אודות שימוש במכשיר טכנולוגי במועדי שבת וחג?

בדיוק לשם כך התכנסה חברת 'סונובה ישראל'  וקיבלה החלטה ללכת על ההצעה הטובה והמחמירה ביתר שתענה על כל צרכי ההלכה למהדרין, ואנו שמחים לבשר שלאחר השקעת מאמצים מרובים, חברת 'סונובה ישראל' זכתה לקבל את האישור ההלכתי הנכסף מטעם המכון המדעי טכנולוגי להלכה בעבור שורה ארוכה של סדרות מכשירי שמיעה, המותאמים לשימוש בשבתות ובחגים המיועדים לאלה הזקוקים לכך.

מחברת 'סונובה ישראל' נמסר:

"מטרתו של המכון המדעי טכנולוגי להלכה הוא לתת יישומים ופיתוחים למגוון האתגרים ההלכתיים הנוגעים לשימוש במוצרים טכנולוגיים בשבת. היות והמכשירים שלנו עומדים בקדמת הטכנולוגיה של עולם שיקום השמיעה, היה עלינו לבצע התאמות על מנת שייתנו פתרון אופטימלי גם לשומרי השבת המהדרין. יצרנו קשר עם המכון בראשות הרב אברהם משה הלפרין והתחלנו איתם תהליך ארוך של בחינת פתרונות מעשיים. עמדנו בקשר ישיר עם הרב יוסף הילדסהיימר מרבני המכון, אשר הוביל את צוות המהנדסים שלהם לשיתוף פעולה עם רותי שרון, הקלינאית הראשית שלנו, והצליחו למצוא מענה מלא העונה על דרישות שמירת השבת ובד בבד מאפשר לאוכלוסיית לקויי השמיעה לנהל אורח חיים מיטבי. אנו שמחים לבשר כי מעתה יזכו שומרי השבת ליהנות גם הם מאיכות המכשירים שלנו".

עם הבשורה החדשה על אפשרות השימוש במכשירי שמיעה בשבת לציבור המהדרין, יזכו המשתמשים לחוש את אווירת השבת ולקיים את מצוותיה בהידור, תוך חיבורם למשפחה ולקהילה באופן מיטבי.

חברת סונובה גאה להיות החלוצה ולהוביל את מהפכת מכשירי השמיעה לציבור המהדרין על מנת להטיב את איכות חייהם של הזקוקים לכך.

שמיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד