י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הלב נשבר

אלירז גבאי הי"ד: "מה קשור אלמנה בגיל 27?"

אימו ספדה לו: "הוא תמיד אהב לדבר בדרכי שלום, אמר שכולנו אחים, כולנו יהודים, כולם נלחמים כתף אל כתף, לא משנה מי" | הלוויתו התקימה בבית העלמין הצבאי בטבריה

אלירז גבאי הי"ד: "מה קשור אלמנה בגיל 27?"
אלירז גבאי הי"ד צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום כי אלירז גבאי בן 37, מפתח תקווה נפל בקרב במרכז רצועת עזה. הלוויתו התקיימה בבית העלמין הצבאי בטבריה. קורל אשתו, ספדה לו: "הלב מסרב להאמין שכבר לא תחזור. מה קשור אלמנה בגיל 27?"

לפני שבוע אלירז הי"ד חגג יום הולדת, אשתו פרסמה ברכה בה כתבה "מלך העולם שלי, גאוות ליבי, כל פעם מקבלים פרופורציות קצת אחרות, אז השנה ליום הולדת אני אאחל לך רק שתחזרו בריאים ושלמים בגוף ובנפש, אתה וכל הצוות. מבטיחה שלכל השאר אני אדאג, רק תחזרו אלינו בריאים במהרה. גאה בך מלך שלי, אתה הכי טוב בעולם".

אימו של אלירז, אביבה, ספדה לו בראיון ל-ynet ואמרה כי "הוא באמת היה גיבור וילד מדהים. למרות שהוא לא היה חייב להתגייס, הוא רצה להתגייס ולהילחם עם החברים שלו. הוא תמיד אהב לדבר בדרכי שלום, אמר שכולנו אחים, כולנו יהודים, כולם נלחמים כתף אל כתף, לא משנה מי. גם בסרטון האחרון שהוא שלח ביום שישי של הצוות, אז כשהגיע תורו לדבר הוא אמר 'ביחד ננצח'".

עוד סיפרה על המפגש האחרון איתו "הוא נפצע, ואז יצא לחופש. אחר כך הוא נשאר לעוד כמה ימים מכיוון שכל הצוות שלו יצא להתרעננות, והוא חזר איתם בחמישי. החברים שלו בצוות מאוד מאוד אהבו אותו. רק לפני שבוע, כשהוא היה פה והם היו בעזה, הם עשו סרטון ושרו לו יום הולדת שמח. תמיד אמרתי לו שישמור על עצמו. ביקשתי ממנו לפני כל משימה להגיד 'שמע ישראל', והוא תמיד אמר 'אנחנו כולם נלחמים, תתפללו בשבילנו שנצליח. לא רצינו שהוא ילך אבל הוא לא ויתר. הוא אמר 'זה החינוך שלך, חינכת אותנו להתגייס, לאהוב את המדינה. הרי היית מחנכת בישראל, חינכת אותנו כך'".

מודעת האבל שפורסמה

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד