י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

עכשיו זה סופי: דרעי חוזר • הנייעס היומי

מקור בש"ס: "כשסדר היום יתפנה - דרעי יחזור ובגדול" • חילופי מהלומות בין הבית היהודי ללפיד • היבול היומי

עכשיו זה סופי: דרעי חוזר  • הנייעס היומי
פלאש 90

ש"ס

הערב פורסם מכתבו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ליו"ר שס אריה דרעי לחזור בו מהחלטתו ולהמשיך את תפקידו. בכך בעצם די ברור שהסתיימה הסאגה סביב פרישתו.

גורם בכיר בש"ס העריך ל'בחדרי חרדים' כי חזרתו של דרעי תתבצע בימים הקרובים, זאת במידה ולא יגיעו אירועים כמו סופת השלגים והפיגוע הרצחני בצרפת. שהסב את תשומת הלב הציבורית מדרעי ותנועת ש"ס.


הבית היהודי / תקומה / יש עתיד

מלחמת האחים! עם פרסום התוצאות הערב בפריימריז של מפלגת תקומה פרסמה מפלגת יש עתיד הודעה בה תקפו את הבחירה: "האחים של בנט יוצאים מהארון. תדע כל אם עברייה כי הצבעתם בנט, הצבעתם אורית סטרוק. שום חיוך מתחנף או סרטון היפסטרי מגניב לא יסתירו את העובדה שפניה של "הבית היהודי" הן פניה של אורית סטרוק. זו אותה אורית סטרוק שהודתה לקב"ה על שלקח את אריאל שרון בטרם עת וזו אותה "תקומה" שהמנהיג הרוחני והפוליטי שלה, הרב דב ליאור סבור כי הסיבה לחטיפת שלושת הנערים בגוש עציון, היא חקיקה "אנטי יהודית" של ממשלת ישראל".

בבית היהודי לא נשארו חייבים והגיבו להודעת יש עתיד: ״אנו ממליצים לחבר הכנסת יאיר לפיד שיעסוק בניקוי מפלגתו המרוסקת מהשחיתות שפשתה בשורותיה. אנו תוהים איך אדם, שאחד מחברי הכנסת אותו מינה במו ידיו נחקר רק השבוע, ושמקורביו הקימו את עמותות ברק ועליהם הומצא הסלוגן מושחתים נמאסתם, לא מוצא לנכון להפגין מעט צניעות כשהוא מדבר על אנשים שנבחרו בהליך דמוקרטי, בניגוד לשלטון היחיד הנהוג במפלגתו".

ההתקפה נגד השחיתות מכוונת נגד ח"כ בועז טופורבסקי - מקורבו של לפיד שנחקר בשבוע שעבר בפרשת השחיתות של ישראל ביתנו. בזמנו הגיבו ב'יש עתיד' לחקירה והסבירו כי טופורבסקי סייע למשטרה ולא נחקר.


הבית היהודי

אם כבר דיברנו על הבית היהודי. העיתונאי נדב פרי צייץ הערב כי קיים ‏דיבור חזק שאלוף במיל. יפתח רון-טל עומד להיות משוריין בבית היהודי. ימים יגידו.

ועוד על הבית היהודי: העיתונאי עקיבא נוביק מידיעות האחרונות צייץ הערב וכתב "‏דברים שלומדים מעיון במסמכי הבית היהודי: סבתא של עידו בנבגי הכתב הפרלמנטרי של גלי צה"ל היא חברת ועידת המפלגה".


כולנו

עוד מצטרפת למפלגתו של משה כחלון: צגה מלקו, עיתונאית, פעילה חברתית וממובילות המאבק בפרשת השמדת מנות הדם של עולי אתיופיה. על הצטרפותה הודיעו השנים במסיבת עיתונאים שנערכה הערב בתל-אביב. בראיון לחדשות 2 נשאלה מי פנה למי לגבי הצטרפותה לכחלון. מלקו הגיבה שהיא פנתה לכחלון בכדי שיצרף אותה. מה שבטוח שעתה לפיד חייב לשמור על פנינה תמנו שטה, כנציגת האתיופים.
שס ליכוד בחירות כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד