כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יריד קריסטל - יריד המכירות הענק לכלות ונשים בבנייני האומה

יריד קריסטל, היריד שמסדר את הכלות והמחותנות בכל מה שקשור לקניות לחתונה והשנה - גם בחורף ולמשך יומיים!

יריד קריסטל - יריד המכירות הענק לכלות ונשים בבנייני האומה
יריד קריסטל צילום: יח"צ

יריד קריסטל בבנייני האומה חוזר והשנה בטוויסט חורף מחמם ולמשך יומיים! היריד שמסדר לכלות ולמחותנות את פינת הקניות לחתונה ומוריד מהן עול עצום מהראש. יריד קריסטל מתאים גם לכל אישה באשר היא שרוצה ליהנות ממתחמי ענק המאגדים בתוכם חנויות מובילות ומותגים גדולים מהשורה הראשונה עם מחירים מעולים. תכל'ס, מי לא אוהבת קניות?

במקום מגוון רחב של חנויות המקיפות את כל הנצרך לקראת החתונה, החל מביגוד, הנעלה, פאות, שמלות כלה, תכשיטים, אקססוריז, כלי בית, נדוניה, לימודים ועוד.
והטופ, כמדי שנה, לא תצטרכנה להיסחב עם כל הכבודה, הכל יגיע אליכן עד פתח הבית במשלוח חינם! וזה לא הכל, במתחם נמצאות תופרות אשר יתקנו עבורכן את כל הבגדים הדורשים תיקון שרכשתן ביריד, ללא תשלום נוסף!

נכון, קניות הן עסק מעייף, בקריסטל דאגו לכן למתחם מנוחה בו תוכלנה לשבת, לפטפט, להתמתח, להחליף כוחות ולהמשיך בסבב עד שתסמנו וי על כל הרשימה... והסיפוק בסוף היום – שווה הכל!

ואיך אפשר שלא להזכיר את טרקלין ה-v.i.p. המפנק, עם כיבוד עשיר הכולל שתיה חמה וקרה, מאפים, פינוקים ועוד, המיועד לרוכשות בחנויות היריד בסכום מצטבר של מעל 2,000 ₪.

כמדי שנה גם השנה תהיה זוכה מאושרת אחת שתלך הביתה עם חבילת נדוניה ענקית, עשירה ומגוונת בשווי של עשרות אלפי שקלים. בחבילה ניתן למצוא שוברי מתנה במותגים מובילים, פאה, תכשיטים, טיפולי יופי ומוצרי טיפוח. כל מי שתרכוש ביריד בסכום מצטבר של מעל 1,000₪, תכנס להגרלה. כל 1,000 ₪ נוספים יקנו כרטיס נוסף להגרלה.

במהלך היריד ניתן יהיה להצטרף למועדון קריסטל פרמיום, מועדון ההטבות ששום כלה לא תרצה לפספס! הטבות, הנחות ומתנות בחנויות הכי שוות ואהובות שיינתנו במהלך כל השנה בהצגת כרטיס קריסטל. המועדון שיעזור לכן להמשיך ולהתכונן לחתונה עם מינימום הוצאות.

היריד יתקיים במשך יומיים, בתאריכים כ"ו בטבת, 07.01, יום ראשון, בין השעות 14:00-23:00, ובכ"ז בטבת, 08.01, יום שני, בין השעות 10:00-22:00, בבנייני האומה בירושלים.

הכניסה חופשית, ללא תשלום.

רשמי לעצמך את התאריך ובואי ליריד שתמצאי בו הכל מא' ועד ת'.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד