כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרעי יכנס ישיבת סיעה; גורמים: צפוי לשוב לש"ס

יו"ר ש"ס הפורש יכנס הבוקר את חברי הכנסת לישיבה מיוחדת; גורמים בש"ס: "גם אם לא יכריז על שובו, זה יקרה במהלך השבוע"

חוזר הביתה? דרעי, פלאש90
חוזר הביתה? דרעי, פלאש90

חוזר לש"ס? הבוקר (ב') לראשונה לאחר פרישתו מהכנסת יכנס הבוקר יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי את כל חברי הכנסת של המפלגה בבית מפלגת ש"ס, לישיבת סיעה מיוחדת. ככל הנראה דרעי צפוי להודיע שם על חזרתו לש"ס, לאחר הפניות הרבות מאז פרש. ההערכה בש"ס היא שגם אם חזרתו לא תתרחש היום, היא תקרה במהלך השבוע.

כזכור, לפי כשבועיים דרעי הודיע על התפטרותו מש"ס למועצת החכמים, לאחר פרסום הקלטת של הגר"ע יוסף זצ"ל, שם נשמע הרב מתבטא כנגד דרעי. לאחר יממה, כינס דרעי את החכי"ם לישיבת סיעה בכנסת, שם הודיע כי הוא לא מקבל את בקשת מועצת החכמים, וכי הוא מתפטר מחברותו בכנסת.

מאז אותו ערב נפתח קמפיין בקרב פעילי ש"ס בכל הארץ למען שובו של דרעי להנהגת ש"ס. אמש אף שיגר נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן מכתב מיוחד לאריה דרעי, בו הוא קורא לו לשוב לחזור ולעמוד בראש תנועת ש"ס.

במכתב מתייחס הגר"ש כהן לחששו של דרעי מכבודו של הגר"ע יוסף זצ"ל, ואומר לו - עלי קללתך בני, אין לך שום אחריות והאחריות מוטלת אך ורק על כתפי מועצת חכמי התורה. הרב מוסיף ומדבר על ליבו של דרעי, וקושר כתרים לפעילותו הפרלמנטרית הנמרצת. יש להניח שהמכתב הזה אף הוא מהווה זרז לשובו של דרעי להנהגת ש"ס.
שס דרעי התפטרות הר חוצבים ישיבת סיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד