כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לקראת סיום: השתתפות שיא בשעשועון 'ביד הלשון'

50 אלף כבר השתתפו • 'מהבית מדברים נקי מהבזק': שיננו אלפים את הלכות שמירת הלשון • רוצים גם? תכנית אחרונה בשבוע הבא

לקראת סיום: השתתפות שיא בשעשועון 'ביד הלשון'

חודשיים אחרי שהתחיל, שעשועון ביד הלשון של בזק מגיע לקו הסיום. פרק סיום העונה ישודר ביום חמישי הבא בתאריך ב' שבט (22.1.15), ויהווה את סיומה של עונה מוצלחת נוספת של פעילות בנושא שמירת הלשון של חברת בזק.

בבזק כבר נערכים בסיפוק לסיכומה של העונה הראשונה נערכה בשיתוף פעולה עם רדיו קול חי, אתר בחדרי חרדים ורשת קו עיתונות דתית.מהנתונים שבידי חברת בזק עולה, כי עד כה צפו בעונה המשודרת הראשונה של שעשועון ביד הלשון למעלה מ50,000 צופים. חלקם צפו בשידור הישיר מאולפן רדיו קול חי וחלקם בפרקים המוקלטים באתר בחדרי חרדים ואתר רדיו קול חי.

הפורמט המיוחד של העונה מאפשר למשתתפים באולפן או בבית לזכות מידי שבוע בפרסים יקרים במיוחד. הזוכה במקום הראשון מקבל את הפרס השבועי הגדול בשווי 4000 ₪, כולל סוף שבוע במלון רמדה בירושלים וכסף מזומן לבזבוזים. לצד הפרס השבועי הגדול, מחולקים למתמודדים מגוון פרסים נוספים יקרי ערך.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "בזק שמה לה למטרה לשמר ולקדם את התקשורת הכשרה והנקייה, זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו באהדה רבה בקרב הציבור החרדי והוכתרו כהצלחה כבירה. בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה אנו שמחים לקיים פעילות לקידום שמירת הלשון".
בזק ביד הלשון שעושעון מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד