כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

כחלון: "אפרק את מינהל מקרקעי ישראל"

"ההבטחה שלי היא שלא משנה איזה משרד אקח, מנהל מקרקעי ישראל יהיה תחתיו, כך אשא באחריות לטוב ולרע"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90



"אני הולך לפרק את מנהל מקרקעי ישראל; ההבטחה שלי היא שלא משנה איזה משרד אקח, מנהל מקרקעי ישראל יהיה תחתיו, כך אשא באחריות לטוב ולרע. ראש הממשלה ושר האוצר רבו מהיום הראשון שנכנסו לממשלה וסדר היום הציבורי היה בסוף סדר העדיפויות שלהם", כך אמר יו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון.

בשיחה אחד על אחד עם העיתונאי בן כספית בכנס איגוד השיווק דיבר כחלון על מחדל מחירי הדיור של מדינת ישראל: "רק קובה וצפון קוריאה מחזיקות בכמות קרקעות כמו מנהל מקרקעי ישראל".

"כל הכוונות של כולם להוריד את מחירי הדיור הן טובות, השורה תחתונה היא במבחן התוצאה – במעשים ולא בדיבורים. יש לנו תכנית מסודרת לפירוק מנהל מקרקעי ישראל ואני מודיע כאן - אני הולך לפרק את מנהל מקרקעי ישראל וכל משרד שאני אהיה בו יהיה אחראי על המנהל. כך לא אוכל להאשים אף אחד בשום דבר".

לשאלת בן כספית מדוע עזב את הליכוד אמר יו"ר מפלגת כולנו: "הפערים ביני לבין הליכוד של היום הם בעיקר חברתיים. אין לי בעיה עם האנשים בליכוד, יש לי בעיה עם הדרך שלהם. 80% מישיבות סיעת הליכוד בשנים האחרונות היו על נושאים מדיניים ועל התנחלויות ולא על עיירות הפיתוח ושכונות המצוקה. הליכוד של היום לא נמצא במקומות החברתיים שאני גדלתי עליהם, הליכוד של בגין."
כחלון כולנו קרקעות מינהל ביבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד