י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סובל מפגיעת ראש

בעיר החרדית: רוכב קורקינט חשמלי החליק ונפצע

רוכב קורקינט חשמלי בן 39 נפצע באורח בינוני לאחר שהחליק ברחוב אברבנאל בבני ברק. הוא פונה לבית החולים איכילוב עם חבלת ראש | מוקדם יותר בן 59 נפל מסולם בבית כנסת ונפצע באורח בינוני

בעיר החרדית: רוכב קורקינט חשמלי החליק ונפצע
אילוסטרציה צילום: unsplash

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (ראשון) לרחוב אברבנאל בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר בן 39 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

דוברות מד"א מסרה כי בשעה 20:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שהחליק ברחוב אברבנאל בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, גבר בן 39 במצב בינוני עם חבלת ראש.

חובשי הצלה ידידיה פרידמן ויעקב טהרני מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו רוכב קורקינט חשמלי, גבר בן 39 הסובל מחבלת ראש לאחר שנפגע בתאונת דרכים עצמית. יחד עם חובשים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

מאיר יערי חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "רוכב הקורקינט נחבל בראשו לאחר שלדברי עוברי אורח החליק תוך כדי נסיעתו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי איכילוב במצב בינוני".

בן 59 נפל מסולם בבית כנסת – מצבו בינוני

מוקדם יותר הערב צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפועל בן 59 שנפל מגובה ברחוב נגב בנוף איילון.

נריה גמליאל, חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שנחבל בראשו ובפלג גופו העליון לאחר שלדברי עוברי אורח הוא נפל מסולם תוך כדי עבודות שיפוצים בבית כנסת. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

תאונת דרכים בני ברק קורקינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד