כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בון-אפטיט: הסתיים קורס הטבחים החרדי הראשון

הקורס - ביוזמת מרכז 'כיוון' בירושלים ובשיתוף 'קיטשן סטודיו' • הבוגרים קיבלו תעודות רשמיות בטקס מיוחד

בון-אפטיט: הסתיים קורס הטבחים החרדי הראשון

"הזדמנות של טעם בחיים", כך הגדיר אחד מבוגרי קורס הטבחים את תחושתו, לקראת סיום הקורס שנחל הצלחה מרובה. בראשית השבוע, התקיים טקס הענקת התעודות בו שילבו המסיימים הנרגשים את מיטב המאכלים פרי יצירתם הקולינרית.

קורס הטבחים הייחודי והראשון מסוגו בציבור החרדי, נפתח לפני כחודשיים ביוזמת 'כיוון' - המרכז להכוון תעסוקתי בירושלים. טרם פתיחת הקורס, תיאר מנכ"ל כיוון, יחיאל אמויאל, את החשיבות הרבה אותה הקדישו לכך שמסיימי הקורס ייהנו גם מהשמה מהירה ומיידית בתחום.

"יצרנו קשר", מספר אמויאל, "עם כמה מן מהמסעדות היוקרתיים והאיכותיים ביותר בירושלים. מקומות אלה הבטיחו לקלוט את מסיימי הקורס – מיד עם קבלת התעודה. ההכשרה מתבצעת חינם אין-כסף, והמשתתפים אף ייהנו מדמי מחיה במשך הקורס. זהו הליך תמציתי וממוקד, שבסופו מובטחת עבודה מסודרת באחד ממסעדות האיכות בעיר".

ואכן, העובדה כי מדובר בתחום ייחודי ובקורס ייעודי, גרמה לדורשי העבודה לפנות לאפיק זה, בו אין צפיפות רבה מדי ומאבק על כל משרה פנויה בקרב הציבור החרדי. הנושא המיוחד והמרתק, כבש את לבם של רבים מן הפונים למרכז, ועד מהרה התגבשה קבוצה מרשימה של משתתפים חרוצים ובעלי מוטיבציה.

"הקורס היה מאתגר, מקצועי אך מרתק ומפעים (שלא לומר טעים)", מספר ראובן, אחד המשתתפים שסיימו בהצטיינות. "אני בהחלט מתרגש, כמו יתר חברי, לעסוק בתחום אשר פתח בפנינו עולם חדש של טעמים וציפיות".

טקס הענקת התעודות התקיים בראשית השבוע, והוא כלל כמובן ארוחה משובחת ממיטב המעדנים אותם הפיקו משתתפי הקורס. האורחים הסבו סביב שולחנות ערוכים באולם הטקסים של מרכז 'כיוון', בהשתתפותם של בכירי הנהלת קרן קמ"ח, ממונה תעסוקת חרדים בעיריית ירושלים ר' אליהו וינד ונציגת משרד הכלכלה הגב' שירה ברלינר פולג – השותפים להפעלתו של המרכז; הנהלת בית הספר kitchen studio, במסגרתה עברו המסיימים את הקורס; משפחותיהם הנרגשות של מקבלי התעודות וגם נציגים מתחום המלונאות וההסעדה הנחשבים בירושלים, שהגיעו להתרשם מן הארוע הקולינרי ומן המועמדים החדשים.
אוכל טבחים חרדים קורס כיוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד