כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ארה"ב עידכנה

בישראל לא מודאגים מהחזרת נושאת המטוסים

גורמים בישראל אמרו כי הממשל האמריקני עידכן את ישראל על כך שנושאת המטוסים ג'ארלד פורד תעזוב את האזור, זאת במקביל למסר שהעביר: אם יהיה צורך - צבא ארה"ב ישלח לאיזור כלים נוספים

בישראל לא מודאגים מהחזרת נושאת המטוסים
נושאת מטוסים צילום: Pixabay

אחרי שאתמול דווח כי נושאת המטוסים ג'ארלד פורד האמריקנית תעזוב את האזור בימים הקרובים, גורמים ישראלים אמרו ל"כאן 11" כי הממשל האמריקני עדכן את ישראל מראש בעניין והכל נעשה בתיאום.

הגורמים הישראלים הוסיפו לטעון כי אין בכך מסר לישראל או לאיזור. יחד עם זאת הממשל, העביר לישראל מסר לפיו אם יהיה צורך - צבא ארה"ב ישלח לאיזור כלים נוספים.

אמש דווח כי נושאת המטוסים גא'רלד פורד תעזוב את מזרח הים התיכון, לשם נשלחה לאחר תחילת מלחמת ישראל-חמאס באוקטובר. הנושאת תעזוב ב"ימים הקרובים", כך אמרו שני גורמים אמריקאים לחדשות ABC.

הפורד היא נושאת המטוסים החדשה והגדולה ביותר של חיל הים האמריקני, והייתה לקראת הנסיעה המבצעית הראשונה שלה כאשר היא הופנתה למזרח הים התיכון יום לאחר שמחבלי חמאס פתחו במתקפת פתע חסרת תקדים על ישראל ב-7 באוקטובר.

בכיר אמריקני הדגיש כי החזרת הנושאת תעמוד בלוח זמנים, וכי גם עם החזרת הנושאת, לארצות הברית עדיין תהיה יכולת צבאית רבה באזור, לרבות פריסת משחתות נוספות בים התיכון.

חמאס חיזבאללה ארצות הברית נושאת מטוסים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד