כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שיתוף פעולה בין הכוחות

חוסל מפקד פלוגת הנוח'בה שפשטה לכיסופים

צה"ל חיסל את מפקד פלוגת הנוחבה של גדוד דיר אל-בלח בחמאס. הפלוגה לקחה חלק בפשיטה לכיסופים בטבח ב-7 באוקטובר. המפקד שחוסל שלח כוחות גם לקיבוצים נוספים

חוסל מפקד פלוגת הנוח'בה שפשטה לכיסופים
פעילות לוחמי גדוד 7220 בחטיבת יפתח צילום: דובר צה"ל

שיתוף פעולה בין חיל האוויר לכוחות הקרקעיים המביא לחיסול מחבלים. צה"ל ממשיך בלחימה ברצועת עזה.

מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת חופת האש והמודיעין של אוגדת עזה חיסל את עאדל מסמח, מפקד פלוגת הנח׳בה של דיר אל בלאח. מסמח פיקד בשטח על כוחות מחבלי הנוח'בה שפשטו לכיסופים במהלך ה-7/10 ושלח כוחות של ארגון הטרור חמאס ליישובים נוספים בעוטף ובהם בארי ונירים. לאחר מכן ניהל מסמח לחימה ברצועה נגד כוחותינו.

כוחות של עוצבת הקומנדו זיהו במהלך פעילות במרחב חאן יונס מחבל משגר רקטות, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבל.

במסגרת הפעילות הקרקעית בצפון רצועת עזה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי יפתח (11) תקפו מטרות טרור במרחב אבו אל-עטא שבשכונת שג'עייה, המשמש כמתחם לחימה של ארגון הטרור חמאס והג’יהאד האסלאמי הפלסטיני. במהלך הפעילות פשטו הלוחמים על מרכז פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור, לוחמי צוות הקרב איתרו במרחב מסגד אמצעי לחימה רבים ששימשו את ארגוני הטרור.

בנוסף, במהלך הפעילות, חוליית מחבלים שיגרה פצצת מרגמה לעבר הלוחמים וניסתה לפגוע בהם. כלי טיס של חיל האוויר זיהה את השיגור ובהכוונת כוחות אוגדה 99 השמיד את עמדת השיגור וחיסל את המחבלים.

במהלך הלילה גם תקפו כוחות זרוע הים מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. כמו כן, המשיכו בתקיפות לטובת סיוע לכוחות המתמרנים ברצועה.

 

 

חמאס כיסופים עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד