כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

ש"סניקים: תלמדו לעבוד מיהדות התורה

ביהדות התורה מפתיעים ומשלבים כוחות • דרעי לא הצליח להפתיע • ובעבודה מתכונן לפריימריז • הנייעס היומי

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ש"ס

חזרתו של דרעי הבוקר הייתה צפויה. האירועים האחרונים שתפסו את תשומת הלב הציבורית, מנעו מממנו לקבל סיקור בולט.

חברי הכנסת של ש"ס הגיעו הבוקר עם חיוך גדול לישיבת הסיעה בה הודיע דרעי על חזרתו למפלגה. חלק מחברי הכנסת פלטו שידעו תמיד שלא מדובר בפרישה רצינית של דרעי. חלקם אמרו שדרעי עבר אירוע קשה אבל ידעו שהפרישה לא זמנית.

האם דרעי הצליח להעיר את השטח? נראה שכן. משעות הבוקר עם אם הודעת החזרה, החלו לזרום עשרות פעילי ש"ס מכל רחבי הארץ לחמ"ל הראשי, כדי לקחת חלק במערכת הבחירות. מסתמן שכבר ביום חמישי יתקיים כנס פעילים מרכזים ראשון שיפתח את מערכת הבחירות.


יהדות התורה

בעוד ובש״ס ממשיכים להתגושש, מגיע היום ח״כ יעקב ליצמן להשתתף בישיבת סיעת יהדות התורה שהתקיימה בבית אגודת ישראל ברחוב פרס 2 שבירושלים - מעוז של שלומי אמונים. כי כשמגיעים למערכה, גם ליצמן ופרוש יודעים לשלב ידיים.

בפגישה השתתפו מלבד חברי הכנסת, ר״ע בני ברק - חנוך זייברט, מ״מ ר״ע ירושלים - יוסי דייטש, יו״ר סיעת יהדות התורה בי-ם - לייזר ראוכברגר. איש הכספים של דגל התורה - משה שיפמן ועוד. בפגישה הח"כים סגרו קצוות לקראת הקמת מטה הבחירות. ש"סניקים קחו דוגמא.


העבודה

מחר יתקיימו הפריימריז במפלגת העבודה לרשימתה לכנסת. פתיחת קלפיות בשעה 10:00, סגירה ב-22:00. 76 אתרי הצבעה ברחבי הארץ, 400 עמדות הצבעה. מספר בעלי זכות הבחירה: 48,904

ההצבעה תתקיים באופן ידנית – כל בעל זכות בחירה רשאי לסמן בין 8 ל-10 מועמדות ומועמדים מבין ה-36 שמתמודדים. כל בוחר יוכל להצביע מכל קלפי בארץ.בשעה 22:00 עוברות כל הקלפיות למרכז הספירה בבני ברק. הספירה תתבצע באמצעות סריקה ממוחשבת.

פרסום התוצאות ייערך ביום רביעי בסביבות השעה 11:00

ועוד משהו: האם שלי יחמוביץ תחוסל בפריימריז מחר? בימים האחרונים פורסם כי איתן כבל, הראל מרגלית, מירב מיכאלי ופעיל השטח דני עטר, שמרכזים בידם כוח רב מתכוונים לערוך חיסול פוליטי ליחימוביץ ולדחוק אותה לתחתית.
בחירות שס כנסת יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד