כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חולמים על עבודה בחו"ל? ככה תעשו את זה נכון

מי מאיתנו לא חלם על עבודה בשכר גבוה יותר, על עבודה חוויתית, על שינוי סביבת עבודה ועל התחלות חדשות ומרתקות. האם חשבתם על עבודה בחו"ל? רבים מאיתנו נוטים לייחס את הנסיעה לחו"ל לטיול לשם התרעננות. אנו רגילים להיות בשגרת העבודה שלנו (רובנו אפילו עבודה ומשפחה) ואנו לא תמיד מודעים לאפשרויות העומדות לצידנו כדי למקסם את הרווח האישי ואת הסביבה שלנו. אנו רוצים להרחיב לכם את הדמיון, את התעוזה ואת האפשרויות, ולהציע לכם אפשרויות עבודה בחו"ל מסביב לעולם, ובפרט עבודה בארצות הברית.

חולמים על עבודה בחו"ל? ככה תעשו את זה נכון
עבודה בחו"ל צילום: PEXELS

חולמים על עבודה בחו"ל

הלוואי והייתי נשאר לעבוד פה

בעידן המודרני והפוסט מודרני הולכות וגוברות אפשרויות של טיסות לחו"ל. רבים מהצעירים חווים שהיה ממושכת בחו"ל בטיול גדול, במסגרות התנדבותיות או לימודיות. אנו נוטים להכיר את התרבויות שסביבנו ולא פעם להתאהב בהן ולרצות לשנות את הסביבה. אולם אצל רובנו הדבר תאורטי בלבד, ולבסוף אנו חוזרים לארץ ויוצרים בה שיגרת חיים ועבודה. אנו לא מעלים על דעתנו שישנה אפשרות לעבוד בחו"ל באופן כה נגיש ופשוט, אולם לא פעם אנו חולמים על זה. פעמים רבות מטיילים נוטים לומר אחד לשני, "הלוואי והייתי נשאר לעבוד פה, להרוויח הרבה כסף ולטייל". או "הייתי רוצה להקים פה עסק ולהרוויח הרבה כסף". רבים מפנטזים על זה ולא מאמינים אפילו שזה אפשרי.

נוודות דיגיטלית כאופציית תעסוקה בחו"ל

כיום האופציה שנחשבת למקובלת עבור עבודה בחו"ל הינה נוודות דיגיטלית. רבים נוטים להסתכל על אפשרות זו כאפשרות היחידה המאפשרת ניידות מחו"ל. אולם חשוב להבין שנוודות דיגיטלית אינה בהכרח נחשבת לעבודה בחו"ל כי אם עבודה מ- חו"ל. כמו כן, היא מגבילה מאוד את אלה המבקשים לעסוק במשלח יד אחר. יתרה מזו, נוודים דיגיטליים נדרשים לדאוג לעצמם לתנאים ומסגרת, וסגנון עבודה זה ודרך חיים זו אינם מתאימים לכולם.

מגוון עבודות בחו"ל

אם היה לכם את החלום לעבוד בחו"ל, בסביבה חדשה, דינמית ומאתגרת, ולהכיר אנשים חדשים וליצור קשרים בין- לאומיים, חשוב שתדעו שיש מגוון של עבודות בארצות שונות ובתחומים שונים. בעולם גלובלי שבו אנו חיים, ובעידן שבו התקשורת הופכת להיות כה מפותחת, למה לא לחשוב על אפשרות של עבודה בחו"ל מלווה ברילוקיישן? יש שיבחרו באופציה כזו לטווח יחסית קצר, ויש שיבחרו ממש להעתיק את חייהם ולהתחיל מחדש. יש גם שיבחרו בארץ, נסיון לכמה שנים והגדלת ההון האישי, כדי לחזור לארץ עם בסיס רחב יותר וטוב יותר.

קושי במציאת עבודה בחו"ל

בעוד אירופה הפכה להיות בעלת איחוד אירופי, יכול כל אזרח לנוע חופשי בין המדינות ולמצוא תעסוקה במדינות קרובות. כך מקובל גם בצפון אמריקה ואמריקה הלטינית. אולם ישראל קטנה ומוגבלת, ובשל כך ובשל החינוך לאהבת הארץ, אנו נוטים להישאר. בואו נודה על האמת? גם ללא דרכון וללא שפה נוספת ברמה גבוהה מאוד, קשה לקבל אישורי עבודה במקום אחר. נוספים על כך קשרי עבודה עם חברות שונות, והיכולת למצוא עבודה בחו"ל יכולה להיות מוגבלת מאוד או לפחות להיתפס כך.

תכירו את החברה שתמצא לכם עבודה בחו"ל

מי שהחליט ללכת על זה, ולהבין את היתרונות של מציאת עבודה בחו"ל- אתם לא לבד! יש חברה שתטפל בכם ותעזור לכם להגשים את החזון ואת המטרה. תכירו את חוצלארץ, חברה שעוזרת לישראלים למצוא עבודה בחו"ל. אתם כבר לא לבד. יש מי שיעזור לכם גם למצוא את העבודה ביעד שתרצו, וגם לטפל בכל המנהלות שמסביב, בין אם באישור עבודה, דרכון, ביטוח כרטיסי טיסה ליעד, ומנהלות נוספות הנדרשות. כמה קל. כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר החברה, לרשום את עצמכם, והנה אתם כבר בידיים טובות.

חוצלארץ- הפלטפורמה הדיגיטלית למציאת עבודה בחו"ל!

חוצלארץ היא חברה מוכרת, עם מוניטין רב וניסיון עשיר. היא נמצאת בקשר עם מגוון עסקים מסביב לעולם, ועם צעירים רבים מישראל המבקשים לעבוד מסביב לעולם. היא מתמחה במציאת עבודה בחו"ל לישראלים ובפרט עבודה בארצות הברית . סוגי העבודה גם הם מגוונים.

 עבודה מגוונת מסביב לעולם דרך חוצלארץ

נהוג לחשוב שכאשר מדובר על עבודה בחו"ל מדובר על עבודת צעירים במכירות. נכון הדבר, והוא אכן מכניס כסף רב. אולם ישנן מגוון משרות נוספות שמיועדות עבור צעירים אך גם עבור בוגרים ואפילו אקדמאים, המבקשים לבסס משרה בחו"ל. כך למשל, מנהל תיקי לקוחות, טכנאים ואנשי צוות בחברות שונות או מלונות. ישנה אפשרות למצוא עבודה בארצות הברית, שהיתרון שלה הוא גם השכר וגם השפה האנגלית השגורה יותר בפי ישראלים.

 איך נרשמים לעבודה דרך חוצלארץ?

תהליך ההרשמה והקבלה לעבודה הם למעשה פשוטים מאוד. בגדול: נכנסים לאתר, מזינים את הפרטים האישיים, בוחרים את היעד המועדף עליכם וטסים להרוויח. נשמע פשוט וזה אכן פשוט. רק הירשמו לאתר ותוך כמה דקות ייפתח בפניכם עולם חדש של אפשרויות. ייתכן והצוות של חוצלארץ יפתח בפניכם הצעות חדשות שלא חשבתם עליהן, חשוב להגיע פתוחים.

עבודה בחו"ל- יתרונות

חוצלארץ תדאג לספק לכם את העבודות האטרקטיביות ביותר ביעדים האטרקטיביים ביותר. מה הופך עבודה לאטרקטיבית? ומה היתרונות הגדולים של עבודה בחו"ל? אספנו לכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר.

הגדלת ההון האישי

בישראל נדמה כי ישנה תיקרה מסוימת של רווח. גם המקצועות שבהם מרוויחים סכומים נכבדים, משלמים מיסים נכבדים. אם תוסיפו לכך את חישוב ההוצאות האישי בהתאם לגובה יוקר המחיה במשק, מאתגר להגדיל הון אישי בארץ. עם זאת, בביצוע עבודה בחו"ל ניתן להרוויח סכום גדול בהרבה, עצם המטבעות החזקים יותר במדינות מסוימות, ועצם עמלות ובונוסים שיכולים להתקבל. אם מדובר על צעירים בתחילת חייהם הבוגרים, תוכלו להרוויח הון ראשוני גדול שיספיק לממן לכם טיול או לימודים או בניית עסק משלכם.

יצירת קשרים בין- לאומיים

עבודה בחו"ל מאפשרת יצירת קשרים אישיים ועסקיים עם קהילות בחו"ל. הדבר יוצר גם עניין אישי וגם היתכנות להגדלת האפשרויות העסקיות בהמשך. היופי בעבודה בחו"ל על ידי חברה ישראלית הוא שימור הקהילה הישראלית והקשרים בין הישראלים לצד פיתוח קשרים עם אנשים חדשים מחו"ל.

יצירת גיוון ועניין

שיגרה יכולה להיות דבר משעמם. רבים מחפשים אותה ונוטים להישאר באזור הנוחות. אנו יודעים, ששינוי סביבת המחיה ותנאי המחיה, כגון שפה ומיקום, יכולים ליצור גיוון ושינוי ולפתוח אופקים חדשים שלא חשבתם עליהם.

יציאה מאזור הנוחות

זהו ביטוי שגור כיום בפי מאמנים רבים. מאמנים אישיים יגידו לכם שהדרך להצלחה היא יציאה מאזור הנוחות. הם צודקים. עבודה בחו"ל יכולה לפתח אתכם כאנשים בוגרים, לפתח שפה, מסוגלות אישית בעבודה ולהביא אתכם לנתיבים חדשים שלא הכרתם.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד