ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
נחילי ענק

מיליון מל"טים: האיום הדרמטי של זלנסקי לרוסים

נשיא אוקראינה אמר בנאום מיוחד, כי "השנה האויב יסבול מהייצור המקומי שלנו", והוסיף כי לאוקראינה יהיו מיליון מל"טים. זלנסקי לחץ על בעלי בריתו המערביים לשמור את תמיכתם, והדגיש כי "האוקראינים חזקים יותר מכל הקונספירציות"

מיליון מל"טים: האיום הדרמטי של זלנסקי לרוסים
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי התחייב "להרוס" את הכוחות הרוסיים שמנהלים מלחמה נגד ארצו כבר שנתיים, וחשף יכולות ייצור של מיליון מל"טים שייכנסו לפעילות השנה.

בנאום לרגל השנה הלועזית החדשה, אמר זלנסקי, "השנה האויב יסבול מהייצור המקומי שלנו", והוסיף כי לאוקראינה יהיו מיליון מל"טים בארסנל שלה בשנת 2024, בנוסף למטוסי ה-F-16 שסופקו לה על ידי בעלי ברית מערביים.

ההודעה אתמול הגיעה פחות מ-72 שעות לאחר שמוסקבה שיגרה מטח טילים ומל"טים על ערי אוקראינה שהביאה למותם של עשרות בני אדם באחת התקיפות האוויריות הגדולות ביותר מאז תחילת המלחמה.

בנאומו בטלוויזיה, שלוווה בתמונות של ארטילריה ולוחמים אוקראינים, אמר זלנסקי: "הטייסים שלנו כבר מיומנים בשימוש מטוסי F-16, ובהחלט נראה אותם בקרוב בשמיים שלנו". אז אויבינו יראו איך נראה הכעס שלנו".

זלנסקי לחץ בבעלי בריתו המערביים לשמור את תמיכתם, והדגיש כי "האוקראינים חזקים יותר מכל הקונספירציות" והזהיר מפני "כל הניסיונות לצמצם את הסולידריות העולמית ולערער את הברית של בעלות בריתנו".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולודימיר זלנסקי מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד