י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מובילה שינוי

לראשונה: פיליפ מוריס העולמית נכללת במדד הקיימות של ה-דאו ג'ונס

לראשונה: פיליפ מוריס העולמית נכללת במדד הקיימות העולמי של ה-דאו ג'ונס. החברה עושה עוד צעד ענק אל עבר מימוש חזונה "עתיד ללא עשן"

לראשונה: פיליפ מוריס העולמית נכללת במדד הקיימות של ה-דאו ג'ונס
מטה פיליפ מוריס העולמית צילום: יח"צ

חברת פיליפ מוריס העולמית, שחרטה על דגלה את חזונה "עתיד ללא עשן" (שבמרכזו החלפתן של הסיגריות המסורתיות, המבוססות על שריפת טבק, במוצרים חדשניים המבוססים על חימום ואידוי טבק), עוברת אבן דרך משמעותית נוספת בתהליך השינוי שמובילה, כשהיא נכללת לראשונה במדד הקיימות העולמי של ה- דאו ג'ונס, ובפעם הרביעית ברציפות במדד הקיימות של הדאו ג'ונס בצפון אמריקה. המדד הוא אחד מהמדדים הנחשבים ביותר למדידת ביצועי הקיימות של חברות ברחבי העולם. המדד העולמי כולל את 10% המובילות מבין 2,500 החברות הגדולות ביותר במדד השוק הרחב של S&P על בסיס קריטריונים כלכליים, סביבתיים וחברתיים ארוכי טווח.

"משקיעים ובעלי עניין פיננסיים אחרים מייחסים ערך הולך וגובר למדדים אמינים של ביצועי קיימות", אמר עמנואל באבו, סמנכ"ל הכספים הראשי של פיליפ מוריס. "דירוגי ESG הם חלק אחד ממערך הנתונים עבור משקיעים מוסדיים רבים. באמצעות הדו"ח השנתי המשולב שלנו, והתהליכים והיוזמות העומדים בבסיסו, אנו שואפים לספק מבט הוליסטי ונרחב של הביצועים שלנו ביחס לנושאי הקיימות המהותיים ביותר עבור העסק שלנו".

פיליפ מוריס זכתה לציון 85 מתוך 100 ב-S&P  לשנת 2023, המשקף עלייה משמעותית של 21 נקודות מאז שהחלה לעסוק בדירוג לראשונה ב-2018. זו השנה הראשונה ש-PMI (פיליפ מוריס אינטרנשיונל) רשם את ציון ה-CSA (המבטא את ביצועי הקיימות) הגבוה ביותר מבין 13 חברות שהוערכו בתחום הטבק התעשייה.

ההכרה בביצועי הקיימות בקטגוריה של פיליפ מוריס לא רק הוכרה על ידי S&P . מוקדם יותר החודש, מדד נוסף, ה- ISS ESG Corporate Rating הכשיר את פיליפ מוריס כסטטוס "פריים" בהתאם למתודולוגיית הדירוג שלהם. זהו סטטוס המוענק לחברות עם ציון ESG מעל סף ספציפי למגזר. עד כה, PMI היא החברה היחידה בתעשיית הטבק שקיבלה אי פעם הסמכה לסטטוס פריים.

"השתקפות של עבודה קשה, התמדה, מחויבות עמוקה לקיימות וביצועים מאפשרים ל-PMI לקבל הכרה חיצונית בביצועי הקיימות והשקיפות. אנחנו החברה היחידה במגזר שלנו הכלולה במדד Dow Jones Sustainability™ World Index, ומובילה את תעשיית הטבק בדירוג זה בפעם הראשונה", אמרה ג'ניפר מוטלס, מנהלת קיימות ראשית בפיליפ מוריס. "כוכב הצפון שלנו הוא ליצור השפעה חיובית שתועיל לחברה שלנו, לבעלי המניות, לצרכנים ולחברה כולה. ההכרה הזו מסמנת שאנחנו בדרך הנכונה. הגישה שלנו לקיימות טבועה עמוק באסטרטגיה הארגונית שלנו ומהווה הזדמנות אמיתית לחדשנות, צמיחה ויצירת ערך לטווח ארוך".

פיליפ מוריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד