כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בת ים הולכת לבחירות: אלי יריב או יוסי בכר?

ב-8 בבוקר נפתחו הקלפיות בעיר • ראש העיר המכהן בכר נאמנו של לחיאני, מול המועמד אלי יריב הזוכה לתמיכה חרדית רחבה

אלי יריב ויוסי בכר, מי יקח את בת ים?
אלי יריב ויוסי בכר, מי יקח את בת ים?

בת ים בוחרת ראש עיר: החל משעות הבוקר (ג') יוצאים תושבי בת ים לבחור את ראש העיר הבא. 125 אלף בעלי זכות הצבעה יצביעו ב-210 קלפיות שנפתחו בשעה 8 וינעלו בשעה 22:00.

על הכס מתמודדים ראש העיר המכהן יוסי בכר, שהחליף את שלומי לחיאני במהלך הקדנציה האחרונה בעקבות הקלון שהטיל עליו בית המשפט. למרות גזר הדין התגייס לחיאני למען הצלחת מקורבו יוסי בכר בבחירות.

במועמדותו של בכר תומכים הרבנים המקובל רבי בניהו שמואלי, המוהרא"ש שיק, "הצדיק מיבניאל" ורב קהילת ברסלב במקום, ואף הרב יעקב ישראל מייזליש, רבה של קהילת באבוב בבת ים.

בנוסף הביעו בו תמיכה רבני העיר הרב אריאל מלכה, הרב יעקב עטיה, הרב שלום דהן, הרב בסו, הרב רזיאל אלול, הרב ישראל לוגסי והרב שושן. בנוסף לרבנים הנ"ל זוכה בכר לתמיכה מצד מפלגת ישראל ביתנו, ושורה של מפלגות מקומיות.

בכר לבחדרי חרדים: "אני שמח על התמיכה של על רבני בת ים בי. כמי שמכיר וגדל בפוליטיקה המקומית אני חייב להודות שמדובר בהישג עבורי לאחד את כל רבני בת ים, ובהמשך היום אני בטוח שאצליח לאחד גם את רוב הציבור בקלפי לאחר שכבר הודיעו שהם מעוניינים לתמוך בי.

בשנים האחרונות אני ושלומי לפני הוכחנו לציבור התורני שאנחנו עוזרים ומשרתים את כל צרכיו באמונה ובזכות. לא סתם כל רבני העיר המעורים היטב באוכלוסייה פועלים לטובתי. לצערי, ועל אף הניסיון של מתחרי לזרוע בלבול בפרסום התמיכה של רבני העיר בת ים, הם כולם תומכים בי והם בעלי ההשפעה בעיר".

המועמד מולו, המתמודד אלי יריב, זוכה לתמיכת הליכוד, העבודה, ש״ס והבית היהודי. הרבנים התומכים ביריב הם מועצת גדולי התורה של ש"ס, הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי שקיבלו אותו במעונם, הרב בר שלום והגאון רבי חיים רבי.

המועמד לראשות העירייה אלי יריב אמר לבחדרי חרדים: "אני באמת שמח שכלל הציבור התורני בעיר הצטרף לאחדות הגדולה ולמסר המשותף שאנחנו מביאים לתושבי בת ים. ביום הבחירות, על כולנו להשתדל ובמאמץ גדול ומתוך רצון אמיתי להגיע לקלפי יחד עם בני המשפחה והחברים, ולהביא לבת ים את השינוי שהיא כל כך צריכה.

"אין לי ספק שנעבוד בשיתוף פעולה מלא, בסביבת עבודה נקיה מאיומים והכפשות, ובכבוד הדדי אחד לשני ויחד נצעיד את בת ים לעתיד טוב יותר".
יוסי בכר אלי יריב בת ים בחירות מקומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד