כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
חזר מהטיול

עמיחי הי"ד: "צעיר מקסים, חכם, חייכן שיעשה הכל למען הארץ"

אביו הוא ד"ר הווארד אוסטר, רופא בכיר בבית החולים איכילוב בתל אביב | יעל שבח ספדה לו "עמיחי ישראל. צוואתך כבר ניתנה, בלי לומר מילה"

עמיחי הי"ד: "צעיר מקסים, חכם, חייכן שיעשה הכל למען הארץ"
עמיחי ישראל יהושע אוסטר הי"ד צילום: דובר צה"ל

עמיחי ישראל יהושע אוסטר הי"ד מקרני שומרון נפל בקרב בצפון רצועת עזה והוא בן 24, כך הותר הערב (שני) לפרסום. עמיחי הי"ד הותיר אחריו הורים, אח ושלוש אחיות. הוא למד בישיבת 'שבי חברון' וחזר למילואים מהטיול הגדול בארה"ב, ממנה עלתה משפחתו לפני כעשרים שנה. עמיחי נולד לאביו, ד"ר הווארד אוסטר, סגן מנהל האגף הפנימי בבית החולים איכילוב, ולאימו מרסי שפיגל אוסטר, עיתונאית ב-ynet.

ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, ספד לו וכתב כי "המשפט הקשה ביותר, ולצערנו כאן אצלנו בבית. כשרוצים לדבר על נוער מדהים, ציוני, ערכי, שיעזוב הכל וירוץ לאש למען ההגנה על הארץ, מדברים על צעירים כמו עמיחי. לצערנו, לפני כשעתיים הודענו עם נציגי צה"ל למשפחת אוסטר על נפילתו בקרב ואובדן היקר להם מכל".

עוד כתב כי עמיחי היה "צעיר מקסים, חכם, חייכן שיעשה הכל למען הארץ. לפני מספר ימים יצא לחופשה קצרה על מנת להיות עם משפחתו, ולצערנו הכבד נפל היום על משמרתו למען הארץ. הכל מתגמד, הפרופורציות נעלמות וחוזר המיקוד בחיילים, במפקדים, ועשייתם למען העם שמתפרץ בעוז. ליבנו עם דר' האוי ומרסי ההורים, אחיו יונתן המשרת בלחימה בדרום, ואחיותיו שרה, אמונה וטובה, משפחתו המיוחדת והמדהימה, וכן הלב עם משפחתו המורחבת והדודות סנדרה, דבי ונעמי המתגוררות עם משפחותיהן כאן בישוב.

אין ניחומים למעט שנהיה ראויים לדור מדהים וערכי זה, המאחד את הקרע והשסע העצום שהיה בעם, ונלחם למען המשך חיינו כאן בארץ היחידה שיש לעם היהודי. אנו כקהילה נעטוף , נסייע ונחבק על מנת לתת מעט נחמה. יהי זכרו ברוך".

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שנרצח, ספדה לו "קוראים לו עמיחי ישראל אוסטר וכמה עומק אבא ואמא שלו זרו ברגע בו בחרו בשם הזה. עמיחי ישראל. צוואתך כבר ניתנה, בלי לומר מילה".

עוד נמסר בנוסף כי לוחם (מיל') בגדוד ההנדסה 8219, עוצבת 'חצי האש' (551) נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה, וקצין בבית הספר להנדסה צבאית נפצע באורח קשה בקרב בצפון הרצועה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד