י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פינת הליטוף השבועית

מופע החנופה של חברי הליכוד לנתניהו

חברי כנסת ושרים ניצלו את ישיבת סיעת הליכוד כהזדמנות לפרגן לראש הממשלה: "מעריצה אותך", שמצדו עקץ את השרה אורית סטרוק בעניין הביקורת על הצבא: "כל דבר כזה כדאי שיהיה מבוסס עובדות"

מופע החנופה של חברי הליכוד לנתניהו
נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקלטות החנופה מסיעת הליכוד: חברי סיעת הליכוד התכנסו היום (שני) לישיבת סיעה, שהפכה למופע חנופה לראש הממשלה בנימין נתניהו. שרת התחבורה מירי רגב הודתה כי היא "מעריצה את ראש הממשלה", שר המדע אופיר אקוניס ניצל "את ההזדמנות לחזק את ראש הממשלה שמוביל את המלחמה המורכבת ביותר ממלחמת העצמאות" וחבר הכנסת ניסים ואטורי בא "לחזק את ראש הממשלה, נקודה". כך בהקלטות שחשפה יערה שפירא ב'כאן 11'.

בהקלטה נוספת נשמע ראש הממשלה נתניהו עוקץ בישיבת סיעת את שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק מ'הציונות הדתית'. נתניהו נשמע עונה למי ששאלו שאלות ביקורת על התנהלות הצבא, ועל אמירתה של השרה סטרוק: "אני חושב שהניהול הזה – צריך לתת לצבא לנהל אותו, וזה נכון שיהיה עוד קרב ארוך עם ניהול נכון של המשאבים. כל אחד יכול כמובן להביא את דעתו, אני הייתי נזהר".

ראש הממשלה נתניהו המשיך ואמר כי "אני הייתי נזהר מלהביע את דעתי בפומבי. אני חושב שכל דבר כזה כדאי שיהיה מבוסס על עובדות. וגם לעובדה אחת – אנחנו אומרים בואו נשמור על חזית אחת משותפת. כדאי לעשות את זה כמיטב יכולתנו".

בחלק אחר של הישיבה, ראש הממשלה נתניהו התייחס לאיומים על אסדות הגז: "צריך להגן פיזית על מקורות האנרגיה שלנו שנמצאים כיעד ברור של האויב". השר ישראל כ"ץ, הנכנס כעת לתפקידו כשר החוץ, אמר: "בתחום המתקפות החות'יות הנושא הוא להפוך את זה לבעיה בינלאומית - ואנחנו נוביל מדיניות".

הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד