ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
באמצעות כטב"ם

בכיר חמאס סאלח אל-עארורי חוסל בביירות

אל-עארורי שנחשב למספר 2 בזרוע המדינית של חמאס חוסל ככל הנראה באמצעות כטב"ם ברובע דאחייה של חיזבאללה בביירות | בישראל לפי שעה לא לקחו אחריות 

בכיר חמאס סאלח אל-עארורי חוסל בביירות
סאלח אל-עארורי צילום: רשתות ערביות

בכיר חמאס סאלח אל-עארורי חוסל הערב (שלישי) בפיצוץ שאירע ברובע דאחייה שבביירות, בירת לבנון. אל-עארורי נהרג ככל הנראה כתוצאה מפגיעת כלי טיס במפקדת חמאס בביירות. בישראל לא נטלו אחריות בשלב זה.

בארגון חמאס אישרו רשמית את חיסולו של אל-עארורי. לפי הארגון, יחד איתו חוסלו שני בכירים בזרוע הצבאית של חמאס. לפי חלק מהדיווחים, אחד מהם הוא בכיר הזרוע המדינית של החמאס חליל אל חיה. יחד עם זאת, גורם בחמאס אמר לאל-ערביה: "ח'ליל אל-חיה בסדר, הוא נמצא מחוץ ללבנון"

אל-עארורי הוא הממונה על פעילות הזרוע הצבאית של חמאס ביהודה ושומרון וסגן ראש הלשכה המדינית של הארגון. הוא נחשב לאסטרטג הבכיר של ארגון הטרור.

הערב דיווחו כלי התקשורת בלבנון על פיצוצים בלב רובע הדאחייה, מעוז חיזבאללה בביירות. כתוצאה מהפיצוצים נגרם נזק לכלי רכב ומבנים באזור.

"אם תשמעו שתקפנו בביירות, תבינו שנסראללה עבר את הקו האדום", אמר שר הביטחון יואב גלנט לפני כשלושה שבועות. יחד עם זאת, ככל הידוע אנשי חיזבאללה לא נפגעו בתקיפה ולא ברור כיצד יגיב הארגון.

מלחמת חרבות ברזל חיסול לבנון חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד