כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
איש חסד שלא הפסיק לחייך

הבחור יצחק שטיינברגר ז"ל נהרג מקיר שקרס

הבחור איציק שטיינברגר ז"ל בן 24 תלמיד קיבוץ 'בית אהרן' בבית וגן נהרג מקיר שקרס בעודו ישן במיטתו בדירה בשכונת בית ישראל הסמוכה לישיבת מיר בירושלים. היה איש חסד בכל רמ"ח אבריו שהתנדב בארגון 'חיינו'. "הבחור הכי שמח וחייכן שהכרתי", סופדים חבריו

הבחור יצחק שטיינברגר ז"ל נהרג מקיר שקרס
הבחור יצחק שטיינברגר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

הלם הערב עם פטירתו באורח טראגי של הבחור החשוב, איש החסד יצחק שטיינברגר ז"ל בן 24 בלבד שנהרג בעת שקיר קרס עליו בעת שישן בחדרו בדירה בשכונת בית ישראל בירושלים. 

היום איציק ז"ל נם את שנת הצהריים כאשר קיר קורס עליו בשנתו, למתנדבי ההצלה שהוזעקו למקום כבר לא נותר מה לעשות והוא פונה לבית החולים במצב אנוש שם נאלצו לקבוע את מותו. 

אסון סמוך לישיבת 'מיר': הקיר קרס, בחור בן 24 נהרג

המנוח ז"ל נולד בבני ברק בכ"ג אייר תשנ"ט לאביו הרב שמחה דוד שטיינברגר שיבלחט"א משגיח כשרות נודע שמפקח על מפעלים בעולם ומתנדב בזק"א ת"א ולאמו מרת אסתר שתחי'. סבו וסבתו אנשי חסד של אמת מתנדבים בעצמם ר' משה שטיינברגר והגב' תרצה שטיינברגר שיחי'. 

רק לפני שנה ניצל אביו הרב שמחה שטיינברגר בעת שהיה בדרכו מדובאי לויטנאם, אביו התמוטט במטוס והחלו לבצע בו החייאה ומכות חשמל. הוא הובהל לבית חולים בדובאי שם הצליחו לייצב את מצבו וכעבור מספר ימים הוטס לישראל ובחסדי שמים החלים.

בבית הוריו שכולו מושתת על אדני החסד גדל איציק וינק את המושג של חסד, בישיבה קטנה למד בישיבת 'תפארת מרדכי' שבראשות הגרי"ש זק"ש בבני ברק שם קנה את תורתו, בהגיעו לישיבה גדולה עלה לישיבת 'דרך חכמה' - סילבר בירושלים שבראשות הגר"י וילינסקי והגר"א סילבר שם המשיך להתעלות במעלות התורה. 

לאחר מכן המשיך ללמוד בקיבוץ ישיבת 'בית אהרן' בבית וגן מיסודו של המשגיח הגאון הצדיק רבי חיים וואלקין זצ"ל. חבריו לספסל הלימודים מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו של איציק ז"ל: "איזה לב וחיוך ענק, איזה שמחת חיים לא נתפס, תמיד עם האימרות המחודדות. רק הבוקר עוד היה ולמד איתנו בבית המדרש, ודיבר על הסוגיות הבאות שצריך ללמוד בחורף, בחור עם חיוך תמידי על הפנים, תמיד חיפש במה אפשר לעזור לזולת, אבידה גדולה לקיבוץ, הקב"ה רוצה את הטובים איתו. אנחנו ננציח את זכרו ונלמד לעילוי נשמתו". 

היה איש חסד בכל רמ"ח אבריו והתנדב במסגרת ארגון 'חיינו' שמגשימים משאלות לילדים חולים במחלה ל"ע. איציק ז"ל היה מסתובב ממקום למקום ומשמח עוד ועוד חולים. ומה שהיה שגור על לשונו תדיר: "כל מה שה' עושה הכל לטובה". 

עמותת 'חיינו' ההנהלה, הצוות והמתנדבים משתתפים באבלה הכבד של משפחת שטיינברגר, על פטירתו הטראגית של בנם המתנדב המסור שמסר את נפשו למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחתם. האיר פנים לכל אדם, רדף צדקה וחסד והיה הלב הגדול שחיבר את המתנדבים שלנו. "תנחומינו לאבא היקר ר' שמחה דוד לאשתו ולבני משפחתו. מעשי החסד הרבים שעשה למען הילדים חולי הסרטן ובכלל, יהיה לכם לנחמה".

במוקד זק"א ת"א שיגרו הודעה על פטירתו: "בכאב עצום ובצער רב, רבני היחידה, סגל הפיקוד והמתנדבים, משתתפים באבלו הכבד של המת' היקר ה"ה שמחה שטיינברגר ומשפ' שיבלחט"א עם פטירתו הטראגית של בנו הבה"ח יצחק ז"ל, באסון קריסת קיר בי-ם. נכדם של אנשי חסד של אמת מתנדבים בעצמם ה"ה משה והגב' תרצה שטיינברגר שיבלחט"א. על מועד הלויה תצא הודעה בהמשך. בהמשך מעשי החסד תנוחמו, פעילות המתנדבים בשבוע זה מוקדשת לזכרו". 

מסע הלוויתו תצא הערב (שלישי) בשעה 22:30 מבית הכנסת 'לווקווע וולברוז' ברחוב סירקין 8 בני ברק ומשם לבית העלמין באלעד, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד