כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הסתיימו הפריימריז ב'עבודה' • הנייעס היומי

הפריימריז בעבודה הסתיימו, וניתן האות לפריימריז ב'בית היהודי' • היום השני של דרעי מתנהל מהלוויה להלוויה • היבול היומי

הסתיימו הפריימריז ב'עבודה' • הנייעס היומי
פלאש 90

העבודה


הסתיימו הבחירות המקדימות לרשימת העבודה לקראת הכנסת ה-20. הערב (ג') בשעה 22:00 ננעלו קלפיות הפריימריז בעבודה. הצביעו כ-59% מבעלי זכות ההצבעה. עם סגירת הקלפיות החלו טפסי ההצבעה לעשות את דרכם למרכז הספירה בבני ברק.

במפלגת העבודה מקווים כי התוצאות יתבררו כבר לקראת שעות הבוקר המוקדמות. ומסיבת העיתונאים שבה יוכרזו התוצאות - שתוכננה להתקיים מחר בשעה 11:00 בבית סוקולוב בתל אביב הוקדמה ל-9:30

"תיבחר רשימה עצמאית, לוחמנית ונקייה שתהיה בסיס לסיעה שתוביל את המדינה", אמר יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג.

ש"ס


את יומו השני כיו"ר החדש-ישן של תנועת ש"ס הקדיש אריה דרעי לסדרת לוויות. בשעות הבוקר השתתף בהלווית הרוגי פריז הי"ד בהר המנוחות שם נצפה משוחח עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט (האם סיכמו על המשך הפעילות לחיסןל הפוליטי של אלי ישי ויוני שטבון?)

דרעי גם נצפה, משוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקצרה. את הלוויה השנייה בה השתתף דרעי היייתה במודיעין עילית - הלווית מורו ורבו, ראש ישיבת כנסת הגדולה הגר"ה זקס זצ"ל אשר כיהן כראש ישיבת חברון בעת שלמד בה דרעי. נקווה שהימים הבאים יהיו יותר משמחים.


הבית היהודי

12 שעות לפתיחת הקלפיות, הוציא בית המשפט המחוזי בלוד צו מניעה זמני לקיום הבחירות הפנימיות בבית היהודי, עד לדיון שיערך מחר בשעה 8 בבוקר. מי שהגיש את העתירה הוא אחד המתמודדים - עו"ד איל בר לב שטוען שההתנהלות בתנועה לוקה בחסר.

בבית היהודי הגיבו בזילזול לצו המניעה ואמרו כי זהו ספין קבוע לפני כל פריימריז. "זו ההוכחה ששומרים על מסורת במפלגה", אמרו, "הבחירות יתקיימו כסדרן".


כולנו

האם מועמדת מספר 3 ברשימת כולנו לא תוכל להתמודד? הערב פורסם בחדשות 2, כי צגה מלקו נציגת האתיופים שהצטרפה למפלגתו של משה כחלון, לא תוכל להתמודד כנראה, לאחר שהחוק קובע כי כעובדת מדינה, עליה להתפטר 100 ימים לפני הבחירות. הנושא יידון בועדת הבחירות המרכזית.

מלקו בעברה מנהלת רשת א' ברשות השידור, כיום עובדת בכירה במקום. וועדת הבחירות המרכזית מסרו לחדשות 2 בתגובה כי "הנושא ייבדק לכשתוגשנה הרשימות". במפלגת כולנו אומרים כי "הנושא הועבר לבירור משפטי, ואנו מאמינים שיגיע לפתרון בהקדם".
פריימריז קלפי הצבעה בחירות בוז'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד