כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצאו מנוחה

תושבי ניר עוז הגיעו לקרית גת: "מרגישים פה קהילה"

האוטבוס האחרון של קהילת ניר עוז יצא מהמלון באילת, אליו פונו לאחר 7 באוקטובר, לביתם הזמני בקריית גת: "יישוב שאנחנו רוצים לקרוא לו בשבילנו: כרמי עוז. אנחנו מרגישים כמו קיבוץ"

תושבי ניר עוז הגיעו לקרית גת: "מרגישים פה קהילה"
חורבות קיבוץ ניר עוז צילום: אריק מרמור, פלאש 90

בני קיבוץ ניר עוז סיימו היום את הליך המעבר שלהם כקבוצה לקרית גת. התושבים יתגוררו בבניינים ובמרחבים הציבוריים ינהלו חיי קהילה. בבניינים יגורו 1300 משפחות ובהמשך הם יעברו למתחם משותף עם חדר אוכל גנים ומועדון חברים.

המעבר צוין בטקס מרגש שורת דגלים, האוטובוסים שלוו באופנועים. בדירות עצמן מתנדבים הכינו הכל, מריהוט ועד אוכל. רינה בזר תושבת הקיבוץ אמרה כי היא מרגישה "התרגשות גדולה, הדמעות זורמות, על הממשלה וההתנהלות אני לא רוצה לדבר, רק יכולה לומר מילים טובות על התושבים: קיבלנו דירות נהדרות. מתנדבים שמו לנו בחוץ עציצים, ובפנים תמונות, ריהוט, כלים, אוכל, כל מה שאפשר לבקש כשאתה נכנס לבית בלי כלום".

צילי אדר, סיפרה בראיון לYnet  כי "יפה אדר נחטפה לעזה ולשמחתנו חזרה. רובכם מכירים את האישה האדירה והאצילית הזאת. לעומת זאת, תמיר, עדיין חטוף בעזה. אין לנו מושג מה איתו, אף חטוף לא פגש אותו. אנחנו מחכים לו בקוצר רוח. רוב תושבי ניר עוז הגיעו היום ונכנסים לדירות חדשות כאן בכרמי גת, יישוב שאנחנו רוצים לקרוא לו בשבילנו: כרמי עוז. אנחנו מרגישים כמו קיבוץ. אנחנו מרגישים פה קהילה, אהבה, תושבי קריית גת עוטפים אותנו. אלה שתי קהילות מסוגים שונים, שלדעתי יתחברו יפה מאוד.

קשה לנו שתמיר לא איתנו. משה נסע אתמול לאילת להביא את אשתו של תמיר, הדס, את הילדים ואת כל הבית שצברנו במשך שלושה חודשים באילת. השמחה מהולה בעצב גדול כי היינו שמחים שתמיר גם יהיה כאן איתנו בשכונה החדשה, בבית החדש. הילדים מתגעגעים אליו, אשתו מתגעגעת אליו, הוא חסר לכולנו. וכל החטופים האחרים, ללא ספק. אם זה מניר עוז, אם זה כפר עזה, בארי, שדרות, החיילים שלנו, הנעדרים. כואב לנו כל המצב הזה וכולנו תקווה שזה יסתיים מהר. אי אפשר שהשלם יהיה שלם בלעדיהם".

 

ניר עוז יישובי עוטף עזה קרית גת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד