ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אוצר חבוי

קנה ​​טנק באיביי: אספן שמצא מטילי זהב, מתחרט שהעביר אותם למשטרה

בשנת 1990 עיראק פלשה לכווית וכמויות גדולות של זהב נבזזו על ידי חיילים. שלל נסתר נמצא בטנק עיראקי על ידי אספן שריוןן צבאי. הוא מסר אותם למשטרה לפני שש שנים, אך כעת מתחרט על החלטתו לעשות זאת

קנה ​​טנק באיביי: אספן שמצא מטילי זהב, מתחרט שהעביר אותם למשטרה
pixabay

אספן צבאי שקנה ​​טנק באיביי וגילה מטילי זהב בשווי 3 מיליון דולר מוסתרים בפנים, אומר שהוא 'מתחרט' על מסירת האוצר החבוי.

ניק מיד, גילה את חמשת מטילי הזהב שהוחבאו בתוך מיכל הדיזל של הטנק שהיה שייך לצבא העיראקי לשעבר, מסוג T-55 הסובייטי ב-2017.

ככל הנראה המטילים נשדדו על ידי חיילים עיראקים במהלך הפלישה לכווית ב-1990, אך נשכחו בתוך הטנק במשקל 36.7 טון.

המום מהגילוי, האספן מסר את הזהב לרשויות. כעת, שש שנים מאוחר יותר, הוא הודה שהוא רצה לשמור על השלל החבוי והתחרט כי מסר את המטילים.

מיד בן ה-62, שמנהל את מוסך שלו, בנורת'המפטונשייר, בבריטניה אמר ל'דיילי מייל': "אני מתחרט שמסרתי את זה. הייתי צריך לקבל על זה לפחות דמי מציאה, אבל לא קיבלתי שום דבר".

"כשמצאנו את מטילי הזהב לא ידענו מה לעשות איתם. זה לא שאתה יכול לקחת חמישה מטילי זהב לחנות זהב ולמכור אותו, אז הזמנו משטרה. לזהב יש טביעת אצבע. הם יודעים איפה זה נכרה. זה בהחלט נגנב מכווית".

מיד אמר שהוא לא בטוח מה קרה לזהב והוא מאמין שהרשויות עדיין מנסות לאתר את הבעלים של המטילים. מיד אמר שהוא מצא תחמושת בזמן שבדק את הטנק שקנה באיביי, וחשש שנשק נוסף אולי אוחסן בתוך מיכל הדלק.

ניק והמכונאי שלו טוד צ'מברליין צילמו את הפעולה כדי להוכיח מאיפה הגיעה תחמושת חבויה. אבל במקום זאת הם שלפו את מטילי הזהב, ששקלו חמישה קילו כל אחד, בשווי מוערך של 3 מיליון דולר.

 

עיראק בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד