כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חיזבאללה מחכה לשעת הכושר

ראש המועצה מזהיר: "קיימת מנהרה התקפית לתוך היישוב"

אחרי ה-7 באוקטובר אי אפשר לשלול אפילו תחושות בטן. ראש מועצת שלומי טוען בראיונות לתקשורת כי "קיימת מנהרה התקפית לתוך היישוב". ולכן לדבריו אי אפשר להחזיר את התושבים לצפון באמצעות הסכם דיפלומטי מול חיזבאללה

ראש המועצה מזהיר: "קיימת מנהרה התקפית לתוך היישוב"
אנשי חיזבאללה משקיפים לצפון צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

גבי נעמן, ראש המועצה האזורית שלומי, מזהיר בראיונות לתקשורת כי קיימת מנהרה שחודרת מלבנון אל היישוב שלו הסמוך לגדר. "לפני שבועיים שאלתי את אלוף פיקוד הצפון האם יש מנהרות לתוך שלומי והיישובים צמודי הגדר, התשובה הייתה 'אני לא יכול להגיד לך שיש ולא יכול להגיד לך שאין'", אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

בנוסף סיפר נעמן: "הייתי בכנסת שוחחתי עם מספר גורמים ושמעתי באוזניי שיש מנהרה לכיוון שלומי. מי שאמר זאת זה לא סתם ח"כ אלא מישהו שמבין ביותר. המשמעות היא שאם יהיה הסכם כפי שמדברים עליו כעת נקום יום אחד בבוקר ונראה את מה שקרה בדרום קורה בצפון. אין שום ברירה אלא להיכנס לנקות את השטח ולוודא שאין מנהרות".

כמילים דומות אמר בראיון לרשת ב', כי לדעתו לא יהיה מנוס מכניסה קרקעית ללבנון כדי לשפר את מצב הביטחון של יישובי גבול הצפון. נעמן הוסיף כי הסתפקות בפתרון דיפלומטי תביא את האזור למצב שבו היו יישובי הדרום.

ויקה וגנר, תושבת שלומי שחזרה ליישוב, סיפרה בראיון כי "יש סרטונים שבהם רואים ושומעים מנהרות שחופר חיזבאללה". לדבריה, "אני עומדת על גג הבית ורואה את לבנון. היכולות של חיזבאללה הן יכולות פי עשרה מעזה. אני מצפה לפעולה ישראלית שתגן עלינו מפני חיזבאללה".

 

חיזבאללה צפון מלחמת חרבות ברזל מנהרת טרור חפירת מנהרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד