כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בנט בפריימריז: "מכנים אותנו דוסים ורוצחים"

נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי הצביע הבוקר בפריימריז של 'הבית היהודי' • תקף את התקשורת: "רודפים אותנו - אבל לא נתנצל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

שר הכלכלה נפתלי בנט, הצביע הבוקר (ד') בפריימריז לרשימת "הבית היהודי", ואמר: "לפני שנתיים היינו מפלגה קטנה עם שלושה מנדטים בשולי הפוליטיקה, היום אנחנו המפלגה השנייה בגודלה במספר החברים במדינת ישראל".

"משהו גדול קורה בבית היהודי - פתחנו את הדלתות לכל עם ישראל, דתיים, חילונים, חרדים וכן גם לדרוזים ואפילו מוסלמים ציוניים. אנחנו גאים על זה. הבחירות יהיו בין מי שגאה להיות ישראלי וממש לא מתנצל על זה. 'הבית היהודי' הפכה לתנועה הליבתית של עם ישראל".

בדף הפייסבוק שלו כתב בנט: "היום בווינט יש שתי כותרות: מפלגת עבודה ״לוחמנית״ - נשמע חיובי. אנשים מסורים, מוכנים להילחם על ערכיהם ואז, מתחת, ״הבית היהודי משיחי״. כל זאת בגלל שאחת המועמדות (מתוך 41!) החליטה לפרוש מסיבותיה שלה.

"ב60 היום הקרובים ככה זה יהיה: יקראו לנו חשוכים, פשיסטים, הומופובים, פרימיטיביים, דוסים, מסיתים, רוצחים. ישלפו ציטוט הזוי של מועמד מספר 17 מלפני 20 שנה; יביאו עדות אנונימית של ״קצין בכיר״ שהרגתי אזרחים בלבנון, ואמנון אברמוביץ יגיד שהבית היהודי יהרוס את ישראל. למה? הכל בגלל שאנחנו לא מוכנים להתרפס, להתבייש או לחלק את הארץ שלנו. כי אנחנו אוהבים את עם ישראל, ארץ ישראל ואת תורת ישראל. די. הפסקנו להתנצל.
בנט פריימריז הצבעה וועדה קלפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד