כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
בן יחיד להוריו

מירון משה גרש הי"ד: "הותר לפרסום וזהו? ככה?"

הלווייתו תיערך היום בבית העלמין פתח תקווה - סגולה | מירון הי"ד היה בן יחיד להוריו דינה ואלן | בת זוגו: "תדע ש'הותר לפרסום' שהלב שלי איבד עוד חתיכה ממנו, חבר יקר"

מירון משה גרש הי"ד: "הותר לפרסום וזהו? ככה?"
מירון משה גרש הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מירון משה גרש מפתח תקווה, לוחם  בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה והוא בן 21 בנופלו, כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. הלווייתו תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין פתח תקווה - סגולה. מירון הי"ד היה בן יחיד להוריו דינה ואלן.

רמי גרינברג, ראש העירייה בפתח תקווה ספד לו: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של הלוחם הגיבור רס"ל מירון משה גרש ז"ל. מירון לחם בקרבות ברצועת עזה, במסגרת שירותו ביחידת יהל"ם, היה בן 21 בנופלו. אנו אבלים וכואבים את האובדן הנוסף מבני עירנו ומטובי בנינו. משתתפים בצער המשפחה, נלווה ונתמוך בה בכל שיידרש".

בתחנת כיבוי האש העירונית בה התנדב, ספדו לו: "כואבים את נפילתו. הוא גדל בתחנה, שימש כצופה אש והמשיך כמתנדב בוגר עד לגיוסו. הוא היה מתנדב פעיל, מוכר ואהוב בתחנה. יהי זכרך ברוך גיבור ישראל".

איילה, בת זוגו של מירון הי"ד אמרה ל'וואלה' כי "הוא בדיוק נכנס לשירות קבע במסגרת תפקיד שהוא ראה את עצמו ממשיך לעסוק בו שנים רבות. הוא היה מצטיין טירונות ואהב את השירות הצבאי שלו. בגלל שהוא היה בן יחיד, הוא לא היה חייב לעשות שירות קרבי אבל היה ברור לו שהוא יילך לקרבי. יצא לנו להיפגש כשהוא יצא מעזה לרענון. הוא הבין מה קורה שם ומה התפקיד שלו במלחמה. הוא פשוט היה עם הראש על הכתפיים. פשוט הבין מה הוא עושה ומה צריך לעשות. הוא היה הכי בראש של לקחת על עצמו את המשימה".

מכרה נוספת ספדה לו "הותר לפרסום וזהו? ככה? בלי שאף אחד יידע מי אתה באמת, איזה נער/גבר מדהים היית, דבק במטרה, לא עייף אף פעם. קיווית לחזור לתחנת הכיבוי אחרי הצבא. קרעת את עצמך חודשים על גבי חודשים באימונים כדי להתקבל ליחידה מובחרת, רצית לחיות חיים עם משמעות. תדע ש'הותר לפרסום' שהלב שלי איבד עוד חתיכה ממנו, חבר יקר".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד