כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תלמידי "עמל התורה" מרשת "חסד נעורים" עברו בהצלחה רבה מבחן וחידון פומבי

'עמל התורה' יש צוות תורני חינוכי שיש לו את היכולת המקצועית להגיע לכל תלמיד ותלמיד, באהבה ובמסירות, כמו"כ ישנם אנשי מקצוע ובהם צוות מתגברים, סייעים, יועצים ועובדים סוציאליים  • אנשי הצוות מעניקים לתלמידים מעטפת תורנית, אופק לעתיד, אווירה משפחתית ותורנית, מסגרת תומכת בשנות הלימודים, וקהילה מחברת גם לאחריהן.

תלמידי  "עמל התורה" מרשת "חסד נעורים" עברו בהצלחה רבה מבחן וחידון פומבי
חסד לאלפים צילום: יח"צ

בהתרגשות גדולה התקיים לאחרונה במסגרת הישיבתית "עמל התורה" חידון מיוחד לתלמידים לאחר שהתעלו והתעמקו בחומר הנלמד  בחודשים האחרונים.

למעמד החגיגי והמרגש קדמה תקופת למידה ולאחריה עמדו התלמידים בכור המבחן והוכיחו את ידיעתם הרבה בסוגיה הנלמדת.

מסגרת ׳עמל התורה׳ בירושלים בנשיאות הגאון רבי ישראל גנס ובראשות הרב דב רוזמן הוקמה לפני כעשור, והיא מהחלוצות בתחום החינוך לנוער ישיבתי מתמודד בגילאי ישיבה קטנה. הישיבה, בה מתחנכים כ-100 תלמידים הינה חלק מרשת מוסדות "חסד נעורים" שהוקמו במטרה לספק מעטפת חינוכית, חברתית ורגשית לנוער חרדי מתמודד בדרגות שונות.

"אנו נמצאים כאן על מנת להחזיר לכל נער את האמונה העצמית ולחבר אותם באופן נכון ובריא לקהילה ממנו באו. אנו משמשים בית חינוכי, ערכי וחברתי לבני נוער שלא מצאו את עצמם במערכות הסטנדרטיות" מסביר הרב רוזמן.

"מתוך אמונה בחשיבות של חינוך בלתי מתפשר לחיי תורה, והבנה כי קיימים נערים שמתקשים לספוג את החינוך הזה במסגרת ישיבתית קלאסית, הקמנו את 'עמל התורה' על מנת להעניק לנערים הללו מעטפת חינוכית וערכית מותאמת. על ידי יחס חם וליווי אישי של כל תלמיד, תוך גילוי וטיפוח הכישרונות השונים הגלומים בו, אנו יוצקים בתלמידים שלנו תשתית ערכית ותורנית יציבה שמלווה אותם במעלה הדרך.

אנו מאמינים כי בכל תלמיד טמונים כוחות, כישרונות ויכולות אינסופיים, כאשר השליחות שלנו היא לסייע לתלמידים להוציא אותם מהכוח אל הפועל".

ב'עמל התורה' יש צוות תורני חינוכי שיש לו את היכולת המקצועית להגיע לכל תלמיד ותלמיד, באהבה ובמסירות, כמו"כ ישנם אנשי מקצוע ובהם צוות מתגברים, סייעים, יועצים ועובדים סוציאליים.

אנשי הצוות מעניקים לתלמידים מעטפת תורנית, אופק לעתיד, אווירה משפחתית ותורנית, מסגרת תומכת בשנות הלימודים, וקהילה מחברת גם לאחריהן.

תכנית הלימודים ב'עמל התורה' כוללת לימוד ישיבתי במקביל ללימודי חול ברמה גבוהה, הכשרה מקצועית ועוד.

צוות הישיבה חם, קשוב ואוהב, ומלווה כל תלמיד באופן אישי בשנות הלימודים ואף מספק ליווי ותמיכה בשנים הראשונות שלאחר סיום הלימודים.

בנוסף מפעילים ברשת מוסדות 'חסד נעורים' את ישיבת "נתיבות חיים" שהוקמה לפני שנתיים ומונה כיום כ-40 תלמידים. הישיבה פונה לנערים המתקשים ללמוד בסדר היום התובעני של עולם הישיבות. תכנית הלימודים מותאמת עם שיעורים קצרים, הפסקות בין השיעורים, לימוד פרטני ומערך טיפולי. צוות הישיבה חם, קשוב ואוהב, ומכוון כל תלמיד לתוכנית לימודית בקצב הנכון לו.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד