כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ד"ש מאבא אחרי 20 שנה

אולי אתם מכירים: ספר תהילים נמצא בבית מחבל בג'באליה

ספר תהילים שהוענק בשנת תשמ"ו נמצא בבית של מחבל בשכונת ג'באליה בעזה. משפחתו של מעניק ספר התהילים מספרים כי הם מחפשים אחרי 'שמואל גולדרינג' שקיבל את הספר מאביהם. אם אתם מכירים צרו קשר עם 'בחדרי חרדים' 

אולי אתם מכירים: ספר תהילים נמצא בבית מחבל בג'באליה
החייל וספר התהילים צילום: צילומסך

סרטון לא שגרתי מעזה הופץ היום (רביעי) ברשתות החברתיות ובו נראה חייל מספר שמצא ספר תהילים בספרייה בבית של מחבל בג'באליה.

הסרטון מעורר התעניינות גדולה סביב הספר והנסיבות שהביאו אותו לעזה. אולי באמצעות חיבור כל הדמויות ינסו לגלות כיצד הספר הקדוש הגיע לבית מרצח נתעב. 

בספר ישנה הקשה משנת תשמ"ו בה נכתב: "לאות הערכה והכרת הטוב נא לקבל בתשואות חן ויהי רצון שיקבל תפילתנו ברצון לפני אדון כל יהי רצון אמן בידידות עוז סנדר". הספר שייך לשמואל גולדרינג שליט"א.  

מבירור שעשינו ב'בחדרי חרדים' עולה כי הספר הוענק בשנת תשמ"ו על ידי איש החסד הרה"ח ר' סנדר שפיגל ז"ל שרכש בזמנו ספרי תהילים מהוצאת בלום וחילק ספרים רבים אז ברחבי הארץ. בני המפשחה אף זיהו את כתב היד של אביהם.

ההקדשה לתהילים

הרב סנדר ז"ל שנפטר לפני עשרים שנה פעל רבות לקדש שם שמים בכל הליכותיו ונודע כאחד מאנשי החסד המוכרים בירושלים. 

בנו של ר' סנדר ז"ל, ר' שמעון שפיגל מספר ל'בחדרי חרדים': "התרגשנו היום לקבל דרישת שלום מאבא ז"ל אחרי עשרים שנה, ועוד מעזה, אני זוכר שאבא חילק את התהילים בכל מקום, אנחנו מחפשים אחרי שמואל גולדרינג ואחרי החייל שמצא".

אז אם אתם מכירים את החייל, או את שמואל גולדרינג על מנת להשיב לו את הספר צרו קשר באמצעות המייל של 'בחדרי חרדים' [email protected]

עזה תהילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד