א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סגירת מעגל

אלערורי חוסל בסמוך ליום ההולדת של הנער שאותו חטף: "הקלה גדולה מאוד"

הוא הודה באחריות ארגון הטרור חמאס לרצח שלושת הנערים הישראלים ושיבח את חטיפתם | הוריו: "לא חיכינו לו, אנחנו לא מתעסקים בזה"  

אלערורי חוסל בסמוך ליום ההולדת של הנער שאותו חטף: "הקלה גדולה מאוד"
שלושת הנרצחים צילום: באדיבות המשפחות

אמש (שלישי) חיבלה ישראל בסיכול ממוקד ברובע הדאחייה בביירות את בכיר החמאס סאלח אל-עארורי, ששימש כממונה על פעילות הזרוע הצבאית של חמאס ביהודה ושומרון וסגן ראש הלשכה המדינית של הארגון. לפי הדיווחים, כטב"ם ישראלי פגע בדירה שבה שהה במעוז חזבאללה בעיר, הרג את אל-עארורי ועמו שישה פעילי חמאס נוספים. לפני כעשור הוא הודה בפומבי באחריות חמאס לרצח שלושת הנערים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח ושיבח את חטיפתם.

לפני מספר ימים ציינו בני משפחת שער את יום הולדתו ה-26 של גיל-עד. היום (רביעי) אמר האב אופיר בראיון לYnet כי "אני חושב שזאת הוכחה ניצחת לכך שבסופו של דבר אנחנו יודעים לבוא חשבון עם מי שרוצח ישראלים. כשרוצח כזה כבר לא איתנו, יש פה הקלה גדולה מאוד". האמא בת גלים הוסיפה כי "זה לא משהו שהעסיק אותנו, לא חיכינו לו, אנחנו לא מתעסקים בזה. אנחנו עסוקים בהתמודדות שלנו בחיים, בחרנו לעשות טוב, הקמנו עמותה ואנחנו עסוקים במיזמים של נתינה. ממש סביב יום ההולדת של גיל-עד יש לנו את מיזם 'מתוק בלב'".

"זה מדהים איפה הכוח של העם שלנו נמצא, אנשים מבינים שהאהבה של העם שלנו מרפאת. זה מה שאנחנו צריכים כדי לצאת מהטראומה הזאת. אנחנו עדיין בשיא הפעילות והלחימה, אנחנו במהלך ארוך ומשמעותי, אבל כולם מבינים שהאחדות הזאת נותנת לנו כוח ואהבה, וזה מרפא".


האבא הוסיף: "כולנו מרגישים את הביחד במלחמה שאנחנו מנהלים נגד אויב אכזר, השגנו עוד משהו משמעותי כדי להביס אותו. אתמול, במסגרת המיזם שלנו, ביקרנו פצועים בתל השומר. ראינו חיילים עם אור בעיניים שמדברים ונותנים המון כוח ותחושה של עוצמה שאנחנו זקוקים לה בימים ובשבועות האלה. גם החיסול, אני חושב שזו עוד אבן דרך שרק מחזקת את הכיוון שלנו כמדינה עד לניצחון שאנחנו רוצים שיגיע".

 

 

חטופים חיסול מחבל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד