ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"יש יכולת טובה"

הרמטכ"ל על רקע חיסול הבכיר: "אנחנו במוכנות חזקה בצפון"

הרמטכ"ל קיים הערכת מצב היום בגבול הצפון עם מפקד פיקוד הצפון, ואמר בין היתר: "אנחנו במוכנות חזקה מאוד בצפון, מתמקדים בלחימה בחמאס. יש בקיאות רבה מאוד, יש יכולת טובה ויש רוח גבוהה"

הרמטכ"ל על רקע חיסול הבכיר: "אנחנו במוכנות חזקה בצפון"
הרמטכ"ל בסיור בגזרה הצפונית צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל קיים הערכת מצב היום (ד׳) בגבול הצפון עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 210, תת-אלוף ציון רצון, מפקדי החטיבות וגדודי המילואים שמגנים בגזרה.

הרמטכ"ל אמר: "אנחנו במוכנות חזקה מאוד בצפון בהתרשמות שלי, אני מבקר פה הרבה. אני חושב שהמוכנות היא בשיאה. יש בקיאות רבה מאוד, יש יכולת טובה ויש רוח גבוהה".

"אנחנו במוכנות טובה מאוד בכל הגזרות ואנחנו כרגע מתמקדים בלחימה בחמאס. המלחמה הזו התחילה בנקודה קשה. אני חושב שדיברנו על זה פעם קודמת במפגש, לא נאריך על זה עכשיו", הוסיף.

יחד עם זאת אמר: "אבל היא גם מייצרת בנסיבות המאוד קשות האלה איזה שהיא הזדמנות לשנות את המצב בצורה מאוד משמעותית. גם בדרום, גם בצפון, גם בכלל ביציבה האזורית. קודם כל אנחנו מסתכלים קדימה, אנחנו הולכים לשנות את ההגנה בשגרה, אנחנו הולכים להחזיק לפחות בשנה הקרובה הרבה יותר סד"כ בגבולות, ונגיע למשהו שהוא הרבה יותר חזק. כי האירוע הזה, כמה שהוא קשה, ונדבר עוד הרבה, הוא לא יכול לחזור על עצמו, זה בטוח".

"אנחנו צריכים לתת מענה מאוד מאוד חזק בעניין הזה. אני אומר לכם, בהחלטות שלנו, אני יודע שיש פה כוח מאומן, מתודרך, נכון, רוח. ואנחנו עם זה הולכים, זה הבטחון שלנו, אין לנו שום דבר יותר חזק מזה. זה הכי הרבה", סיכם הרמטכ"ל הלוי.

הרמטכ"ל חמאס חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל סאלח אל-עארורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד