כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
דמעות תנין

ברגותי, שאחראי לרצח חמישה ישראלים: "הסוהרים מציקים לי, ישן ללא מזרון"

ברגותי עתר לבית המשפט בדרישה להוציא אותו מאגף ההפרדה אליו הועבר לאחר שקרא להצטרף ללחימה בישראל | שב"ס: "פועלים בהתאם לפקודות ולנהלים"

ברגותי, שאחראי לרצח חמישה ישראלים: "הסוהרים מציקים לי, ישן ללא מזרון"
ברגותי צילום: פלאש 90

המחבל מרואן ברגותי עתר לבית המשפט באמצעות עורך דינו, אביגדור פלדמן. בעתירה, הוא דורש כי יוציאו אותו מאגף ההפרדה שאליו הועבר. כמו כן, ברגותי טוען שהוא נתון להצקות מידם של אנשי החמאס.

בעתירה הוא מספר כי סוהרים נכנסו לתא בו הוא כלוא, הם אזקו אותו בידו בצורה כואבת והוא הוכרח ללכת בצורה כפופה באופן שכאב לו. בהמשך מנהל הכלא הרביץ לו וצעק עליו: "אני אפרק אותך". לטענתו האירוע התרחש לפני כחודש ובהמשל האירועים הוא הועבר לצינוק בכלא איילון. האירוע התרחש, לטענתו, לאחר שהופצה הודעה בשמו שבה הוא מצוטט כקורא לאנשי הרשות הפלסטנאית להפנות את רוביהם כלפי ישראל ולהצטרף ללוחמי החמאס. בהמשך אשתו הכחישה את הקשר בינו לבין ההודעה.

עוד הוא טוען כי תנאיו כאסיר בהפרדה, הוחמרו. החלונות נאטמו גם מבפנים וגם מבחוץ ובחדר שורר חושך שלא מאפשר לו לצעוד לשירותים בתוך החדר. כמו כן הוא מתלוננן המזרון עליו ישן נלקח ממנו והוא ישן על הרצפה וכן על האוכל אותו הוא מקבל שכולל שלוש פרוסות לחם קטנות, יוגורט, שתי כפות שעועית ושלוש כפות אורז.

משב"ס נמסרכי "שב"ס פועל בהתאם לפקודות ונהלים ותוך מתן דגש רב על הנחיות הביטחון וכללי המשמעת בבתי הסוהר. עורך הדין הגיש עתירה בה פרט את טענותיו, אך טרם נקבע דיון בבית המשפט. מענה יינתן בצינורות המקובלים".

יצוין כי ברגותי נידון על ידי בית המשפט לעונש של חמישה מאסרי עולם מצטברים ו־40 שנות מאסר על מעשי טרור בהם נרצחו חמישה ישראלים ונפצעו רבים.

 

מחבל כלא שב"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד