כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המפכ"ל נגד בייניש: "לא יודעת ולא מכירה"

בייניש תקפה את המשטרה כי היא ששה לבצע מעצרים מיותרים, וזכתה למתקפה חוזרת מצד המפכ"ל, שבא להגן

דנינו בכנס. צילום: ליאת מנדל לעסקים
דנינו בכנס. צילום: ליאת מנדל לעסקים

מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יוחנן דנינו תוקף את נשיאת בית המשפט העליון לשעבר דורית בייניש: "אני חושב שחלק גדול מהדברים שאגיד כאן היא לא יודעת ולא מכירה אלא היא פשוט ראתה את הדו"ח של הסנגוריה הציבורית ועליו היא ביססה את הביקורת".

מתיחת ביקורת זו באה על רקע דבריה של בייניש כי המשטרה מתגאה במעצרים מיותרים. את הדברים אמר מפכ"ל המשטרה בכנס החצי שנתי של לשכת המבקרים הפנימיים לישראל בשיתוף מידע כנסים.

המפכ"ל: "אנו נלחמים בכל דרך בשחיתות הציבורית. אנחנו רגילים לחטוף ביקורת מכל הכיוונים שהיא ביקורת חסרת בסיס בדרך כלל. אנחנו שומרי הסף של מדינת ישראל ואתם מצפים מאתנו לעשות את העבודה הזו בנחישות וללא מורא. בדיוק כפי שעשינו בחקירה האחרונה שקראנו לה 242".

עוד הרחיב על החקירה: "התיק הזה מתנהל הרבה זמן. זו חקירה שהולכת ומסתעפת, אנחנו לא ננוח עד שנסיים את מלאכתנו, לא נשקוט עד שנגיע לכל החשודים בשחיתות, יהיו אשר יהיו, זוהי חובתנו כשליחי ציבור".

על בייניש אמר המפכ"ל: "אני חושב שחלק גדול מהדברים שאגיד כאן עכשיו היא לא יודעת ולא מכירה. היא פשוט ראתה את הדו"ח של הסנגוריה הציבורית ועליו היא ביססה את הביקורת. הנשיאה לשעבר תקפה את המשטרה על זה שמספר המעצרים עד תום ההליכים עלו. מה זה הדבר הזה? הרי זה להפוך כאן את היוצרות. צריך לשבח את המשטרה על זה שמספר המעצרים עד תום ההליכים עלו".
דורית בייניש משטרה בית משפט יוחנן דנינו מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד