ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
פרטים חדשים נחשפים

חיזבאללה הזהיר את אל עארורי שהוא על הכוונת: מסמכים נעלמו לאחר החיסול

הלבנונים עדיין מנסים לפענח כיצד בוצעה התקיפה על משרדי חמאס ברובע דאחייה שם סאלח אל-עארורי חוסל. גורם עלום דאג לנקות את הזירה ממסמכים מיד אחרי התקיפה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שופרו של חיזבאללה בלבנון העיתון אל-אחבאר מדווח הבוקר מפי מקורותיו פרטים חדשים על חיסול סגנו של איסמעיל הנייה, סאלח אל-עארורי, בדאחייה שבביירות. עדיין לא ברור אם הבניין שבו שהה אל עארורי הותקף על ידי מטוס או מל"ט. עוד לפני החיסול מכ"מים זיהו נוכחות מטוסי קרב מעל הים ונוכחות מל"טים בסביבת ביירות.

כמו כן, הטילים שנעשה בהם שימוש העמיקו את הדיון, לאחר שהתברר כי שוגרו מספר טילים, ולפחות שניים מהם הצליחו לחדור עמוק בבניין. גורמים לבנונים מסרו לעיתון כי בגג המבנה הופיעו 3 חורים, וכי סוג הטילים היה בגודל קטן, אך הם נשאו ראש נפץ המכיל חומרים נפיצים ביותר, ואינם מהסוג המשמש להריסת המבנה, אלא להרוג את המצויים בה.

הדירה שימשה למשרד עבור תנועת חמאס, והיא מוכרת באזור ולשירותי הביטחון, כולל חיזבאללה וישראל. העיתון דיווח כי ארגון חמאס פינה אותו לאחר הטבח ב-7 לאוקטובר, וזו הייתה הפעם הראשונה שנעשה בו שימוש שלשום, כאשר בפגישה נכח אל-עארורי, שחזר לביירות לפני מספר ימים, לאחר שבילה בשבועות האחרונים.

לאחר הפיצוץ התברר כי בדירה היו מסמכים ופריטים השייכים לתנועת חמאס, וגורמים עלומים דאגו לנקות את המקום מהמסמכים לפני הגעת הרשויות הלבנוניות. אנשי פעלו כדי להעביר אותם למקום אחר. בחמאס מנסים להבין כיצד מיקומו של אל-עארורי התגלה, במיוחד לאחר שחיזבאללה הזהיר אותו כי יש מעקב  אחר כל צעד שלו.

 

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל חמאס סאלח אל-עארורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד