כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מקווה נייעס: כמה חרד"לים יהיו בבית היהודי?

בעבודה כועסים על אי הזמנתו של עמיר פרץ, בבית היהודי מחכים לראות את הרכב הרשימה ו'דגל' וש"ס בזוגיות לדוגמה

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

הבית היהודי

הפריימריז בבית היהודי הסתיים הערב בשעה 22:00, אך ניאלץ להמתין לשעות הבוקר לפרסום תוצאות האמת של הרשימה הסופית לכנסת. בביקור שערכנו היום במשך שעות רבות בקלפי מרכזי בירושלים, שמענו לא מעט מתמודדים שמתחו ביקורת קשה כנגד יו"ר המפלגה נפתלי בנט, שלטענתם התערב לטובות מתמודדים מסויימים אשר חפץ בקידומם. הנתון היותר מסקרן הוא כמה חרד"לים הצליחו להשתחל למקום ריאלי ברשימה. וכן שאלת האישה השלישית שתיכנס לרשימה, לאחר חברות הכנסת איילת שקד ושולי מועלם.

העיתונאי צחי כהן מערוץ הכנסת צייץ הערב "‏רוב ההודעות שיצאו היום מדוברות הבית היהודי התייחסו לפריימריז של העבודה ולא לפריימירז שלהם העיקר שנתניהו לא יגיד שרק הליכוד יכול מול כל השמאל". אנחנו חותמים על כל מילה. נציין שאנשי הקמפיין של בנט היו היום פחות עסוקים בפריימריז, מאחר שלא היה מתמודד רציני על מקומו כיו"ר המפלגה.

יהדות התורה/ ש"ס

הערב בועידת החינוך בכינר, קיבל יו"ר ש"ס אריה דרעי חיבוק חם מראשי יהדות התורה - יעקב ליצמן ומשה גפני. בפאנל שסיפק לא מעט כותרות בהנחיית מגיש המהדורה המרכזית של קול חי אבי מימרן, תקף גפני את אלי ישי בחריפות, תוך שהוא מתייחס באריכות לפגישת אלי ישי בבית הגראי"ל. יצויין שזו תקיפה רשמית ראשונה של דגל התורה על מפלגת העם איתנו לאחר שבועות בהן לא נשמעו קולות מחאה מצידם. אחרי ערב כזה לדרעי אין כבר סיבה לכעוס על דגל התורה.

העבודה

לאחר שהתפרסמו הבוקר תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה, חגגו חברי המפלגה את התוצאות עם הצגת רשימת העבודה לכנסת במרכז הכנסים של קיבוץ שפיים. מי שהשתתפה בחגיגה מלבד חברי העבודה היא ציפי לבני שאף נאמה באירוע. מי שנעדר מהחגיגה הוא עמיר פרץ חבר העבודה לשעבר שלא הוזמן לאירוע. אי הזמנתו גרמה לסערה בקרב פעילים רבים במפלגת העבודה אשר נחשבים לאוהדיו. עוד עורר עניין: איתן כבל שנדחק ברשימה למקום 10 - רחוק מהיו"ר הרצוג מעל במת החוגגים. למרות זאת, ברור לכולם שאם הרצוג ירכיב את הממשלה הבאה כבל יכהן כשר בכיר.

העיתונאי אטילה שומפלבי צייץ הערב מהאירוע וכתב "‏יורם מרציאנו מסתובב אש וגופרית. מטומטמים, לא הזמינו את עמיר פרץ. הם עושים לו טובה? הוא המנהיג הכי פופולרי במדינה. תומכי פרץ באטרף".
פרץ העבודה הבית היהודי ישי אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד