כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תנובה מודיעה על מינוי משה סרוסי, מנכ"ל קבוצת הדלק והקמעונאות Ten לסמנכ"ל המכירות של קבוצת תנובה

סרוסי בן 42, בעל ניסיון של כ-20 שנה בעולמות הניהול, המכירות והתפעול, הינו מומחה בבנייה ויישום אסטרטגיות עסקיות ובעל ידע וניסיון בתחומי מערכות מידע וניתוח ובניה של תהליכים עסקיים

תנובה מודיעה על מינוי משה סרוסי, מנכ"ל קבוצת הדלק והקמעונאות  Ten  לסמנכ"ל המכירות של קבוצת תנובה
משה סרוסי צילום: יח"צ

דירקטוריון תנובה, בראשות חיים גבריאלי, אישר היום (ה') את מינויו של משה סרוסי לסמנכ"ל המכירות וחבר בהנהלת הקבוצה. סרוסי, אשר משמש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת הדלק והקמעונאות Ten, יכנס לתפקיד באפריל 2024. סרוסי מחליף את תמי אשהיים, מנהלת 'תנובה שף', פעילות השוק המקצועי של תנובה, אשר שימשה כממלאת מקום סמנכ"ל המכירות בחצי שנה האחרונה.  תמי תמשיך בתפקידה כמנהלת 'תנובה שף'.

סרוסי בן 42, בעל ניסיון של כ-20 שנה בעולמות הניהול, המכירות והתפעול, הינו מומחה בבנייה ויישום אסטרטגיות עסקיות ובעל ידע וניסיון בתחומי מערכות מידע וניתוח ובניה של תהליכים עסקיים. מאז שנת 2010 הוא משמש בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת הדלק והקמעונאות Ten, כסמנכ"ל קמעונאות, תפעול וטכנולוגיה ומאז 2019, משמש כמנכ"ל הקבוצה. Ten הינה קבוצת הדלק החמישית בגודלה בישראל, בעלת מחזור מכירות של כ-2.5 מיליארד שקל וכ-600 עובדים בפריסה ארצית. Ten, המוחזקת בידי קרן ההשקעות אייפקס, עברה בתקופתו של סרוסי מהפך עסקי, הן בכמות המתחמים אותה היא מפעילה, במחזורי המכירות והרווחיות והן בפיתוח מנועי צמיחה חדשים, בתחומי האנרגיה והקמעונאות.

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה, אמר היום "חטיבת המכירות בתנובה היא הלב הפועם של החברה ואני מאמין שהידע והניסיון של משה סרוסי בעולם המכירות, לצד הבנה עסקית רחבה, יסייעו להמשך צמיחת החטיבה והחברה כולה. היכרותו של משה עם רצפת המכירות והקמעונאות היא נכס חשוב להבנת הלקוחות ומתן מענה לצרכיהם המשתנים. אני מודה לתמי אשהיים, על הובלת החטיבה ומערך המכירות של הקבוצה בחודשים האחרונים, במסירות ובמקצוענות מעוררות השראה".

משה סרוסי אמר היום "אני נרגש להצטרף לקבוצת המזון המובילה בישראל. תנובה הינה סמל הבית עבור כל אחד מהציבור הישראלי וזו גאווה גדולה להצטרף לצוות הניהול הבכיר שלה. אני מודה לדירקטוריון תנובה, לחיים גבריאלי יו"ר הדירקטוריון ולגדי קוניא מנכ"ל הקבוצה, על האמון שנתנו בי ועל ההזדמנות והזכות להוביל את חטיבת המכירות, המהווה נדבך מרכזי בהצלחת הקבוצה. ברצוני להודות לקבוצת Ten, לחברי הדירקטוריון, להנהלת הקבוצה ולעובדים, על השותפות והתמיכה ארוכת השנים".

סרוסי, נשוי ואב לשלושה, מהנדס תעשיה וניהול בהכשרתו עם התמחות במערכות מידע, בעל תואר MBA מצטיין דיקאן מאוניברסיטת תל אביב.

תנובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד